Opis materijala
Materijal je sastavni dio Smjernica za implementaciju posebnog kurikula nastavnog predmeta Talijanski jezik, objavljenih na mrežnim stranicama Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih. Predložene aktivnosti omogućuju usvajanje odgojno-obrazovnih ishoda iz triju različitih domena. Aktivnosti su usmjerene na neposredno okruženje učenika, predmete iz svakodnevne upotrebe i njihov svakodnevni život. Povezane su s drugim nastavnim predmetima i međupredmetnim temama, omogućujući integrirano učenje i razvoj ključnih kompetencija.
Odgojno-obrazovni ishodi predmetnoga kurikula
PP OŠ TJ A.5.1.
Učenik razumije odslušani vrlo kratak i vrlo jednostavan tekst poznate tematike.
PP OŠ TJ A.5.2.
Učenik čita vrlo kratak i vrlo jednostavan tekst poznate tematike.
PP OŠ TJ A.5.3.
Učenik govori vrlo kratak i vrlo jednostavan tekst poznate tematike.
PP OŠ TJ A.5.4.
Učenik sudjeluje u vrlo kratkome i vrlo jednostavnom vođenom razgovoru.
PP OŠ TJ A.5.5.
Učenik piše vrlo kratak i vrlo jednostavan tekst poznate tematike.
PP OŠ TJ J B.5.3.
Učenik pristupa otvoreno i radoznalo novim sadržajima i situacijama.
PP OŠ TJ C.5.1.
Učenik prepoznaje vrlo jednostavne kognitivne strategije učenja jezika.
PP OŠ TJ C.5.2.
Učenik prepoznaje vrlo jednostavne metakognitivne strategije učenja jezika.
PP OŠ TJ C.5.3.
Učenik povezuje i upotrebljava jednostavne društveno-afektivne strategije učenja jezika.
PP OŠ TJ C.5.4.
Učenik organizira informacije iz različitih izvora u jednostavnu smislenu cjelinu.
Odgojno-obrazovni ishodi aktivnosti
Učenik povezuje konkretan predmet ili vizualni prikaz predmeta s izgovorenom riječju.
Učenik imenuje odjeću i obuću na slikovnim prikazima.
Učenik opisuje odjeću govoreći vrlo kratke rečenice i odgovarajući na jednostavna pitanja.
Učenik govori kratak i jednostavan tekst o odjeći.
Učenik piše kratak i jednostavan tekst o odjeći na temelju predloška.
Učenik izražava sviđanje i nesviđanje.
Doprinosi
Roberta Bonassin, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Roberta Bonassin, Autor
Ivana Lukić, Autor
Nataša Ilić-Agatić, Autor
Patrizia Pitacco, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Posebni programi-> Talijanski jezik-> 5. razred OŠ
Skraćeni naziv
Vrednovanje za učenje
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
03.10.2025.
Tagovi
učenici s teškoćama, peti razred, odjeća i obuća, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, posebni programi, MZOM, Smjernice za implementaciju posebnoga kurikula nastavnoga predmeta Talijanski jezik
Datum unosa materijala
03.10.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
PSIHOFIZIOLOGIJA - skripta za učenike
Ivana Čorić
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Promet i logistika • Zrakoplovni prometnik
PDF
PISANA PRIPRAVA ZA IZVEDBU NASTAVNOG SATA IZ TALIJANSKOG JEZIKA Sati: 2 sata (blok sat) NASTAVNA JEDINICA: Moj dan - La mia giornata
Sandra Crnković Kranjčec
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 1. razred • Strani jezik
DOCX
Komentari