Opis materijala
Materijal je sastavni dio Smjernica za implementaciju posebnog kurikula nastavnog predmeta Talijanski jezik, objavljenih na mrežnim stranicama Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih. Predložene aktivnosti omogućuju usvajanje odgojno-obrazovnih ishoda iz triju različitih domena. Aktivnosti su usmjerene na neposredno okruženje učenika, predmete iz svakodnevne upotrebe i njihov svakodnevni život. Povezane su s drugim nastavnim predmetima i međupredmetnim temama, omogućujući integrirano učenje i razvoj ključnih kompetencija.
Odgojno-obrazovni ishodi predmetnoga kurikula:
PP OŠ TJ A.8.1. Učenik razumije srednje dug i jednostavan tekst poznate tematike.
PP OŠ TJ A.8.2. Učenik čita srednje dug i jednostavan tekst poznate tematike.
PP OŠ TJ A.8.3. Učenik govori srednje dug i jednostavan tekst poznate tematike ili o temi od osobnoga interesa.
PP OŠ TJ A.8.4. Učenik sudjeluje u srednje dugome i jednostavnom razgovoru.
PP OŠ TJ A.8.5. Učenik piše srednje dug i jednostavan tekst poznate tematike ili o temi od osobnoga interesa.
PP OŠ TJ C.8.1. Učenik se koristi jednostavnim kognitivnim strategijama učenja jezika.
PP OŠ TJ C.8.2. Učenik se koristi jednostavnim metakognitivnim strategijama učenja jezika.
PP OŠ TJ C.8.4. Učenik vrednuje izvore informacija potrebne za učenje talijanskoga jezika.
Odgojno-obrazovni ishodi aktivnosti:
Učenik povezuje zanimanja s njihovim nazivima.
Učenik povezuje zanimanje s radnim mjestom i potrebnim alatom.
Učenik čita srednje dug i jednostavan tekst o pojedinom zanimanju.
Učenik odgovara na pitanja o svojim željama u budućnosti.
Učenik piše srednje dug i jednostavan tekst o svojemu budućem zanimanju.
Učenik piše srednje dug i jednostavan tekst u formi životopisa.
Doprinosi
Ivana Lukić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Ivana Lukić, Autor
Roberta Bonassin, Autor
Nataša Ilić-Agatić, Autor
Patrizia Pitacco, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Posebni programi-> Talijanski jezik-> 8. razred OŠ
Skraćeni naziv
Vrednovanje za učenje
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.10.2025.
Tagovi
učenici s teškoćama, 8. razred, posebni programi, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, MZOM, smjernice za implementaciju posebnog kurikula nastavnog predmeta Talijanski jezik, Kad odrastem želim biti
Datum unosa materijala
04.10.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Koko u Parizu - metodička preporuka za učenike s teškoćama
Manuela Valenčić
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Hrvatski jezik
PDF
Vodič za izradu videomaterijala iz geografije
Dragan Siluković
priručnik
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 4. razred • Geografija
DOCX
Komentari