Opis materijala
Timski rad kao okosnica scenarija u kojem je svrha promocija suradnje u napretku međuljudskih odnosa proteže se kroz izvedbu dramske tehnike tunel savjesti (Hrvatski jezik) izražavanje (ne)slaganja (Engleski jezik) i izradu grupnih kognitivnih umnih mapa (Psihologija). Kroz rješavanje problemskih zadataka samostalno u paru i grupi (Matematika) dodatno se propituje i ilustrira benefit suradničkog učenja.
Doprinosi
Marina Gašpar, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Nataša Sajko, Autor
Sabina H-Omerović, Autor
Marijana Smolčec, Autor
Sanja Vučetić, Autor
Kristina Jelić, Urednik
Petra Orbanić, Autor
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
Ivana Fundurulić, Recenzent
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent
Ivana Škarica Mital, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.1.1. Učenik izražava svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnom tekstu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.1.2. Učenik razlikuje i opisuje književni tekst prema temi i žanru na sadržajnoj i izraznoj razini i primjenjuje književnoteorijske pojmove
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.1.5. Sudjeluje u dužemu planiranom i jednostavnome neplaniranom razgovoru
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (1) EJ B.1.2. Prilagođava zadane komunikacijske obrasce u različitim, unaprijed određenim kontekstima
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT SŠ B.1.3. Primjenjuje proporcionalnost, postotke, linearne jednadžbe i sustave linearnih jednadžbi
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) NJ A.2.4. Učenik piše srednje duge i srednje složene tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.4.2. Suradnički uči i radi u timu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.4.2. Suradnički uči i radi u timu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Psihologija-> B. Ja-> PS B.1. (prošireni ishod) Učenik objašnjava kako kognitivni procesi, motivacija i emocije u dinamičnom odnosu upravljaju ponašanjem i primjenjuje znanja na različite životne situacije
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
učenje, timski rad, suradničko učenje, urbanizam, izvannastavna aktivnost, suradnja, rasprava, Linearne jednadžbe, pamćenje, Problemski zadaci, Sofoklo, Sustavi jednadžbi, suvremeni grad, grad zagreb, izražavanje mišljenja, tim, dogovor, "Antigona", tunel savjesti, rad u timu, vršnjačko vrednovanje/vrednovanje kao učenje, planiranje grada, Le Corbusier, Grad za tri milijuna stanovnika
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.4
Preporučeni materijali
Učenje i školski uspjeh
Sanja Matić
Predavanje; prezentacija
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole
PDF

Recept za ledeni vjetar
Mara Brdar
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole
DOCX
Komentari