Recept za timski uspjeh

e-skole

Recept za timski uspjeh

  • Uređeno prije: 58mj
  • 145
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Timski rad kao okosnica scenarija u kojem je svrha promocija suradnje u napretku međuljudskih odnosa proteže se kroz izvedbu dramske tehnike tunel savjesti (Hrvatski jezik) izražavanje (ne)slaganja (Engleski jezik) i izradu grupnih kognitivnih umnih mapa (Psihologija). Kroz rješavanje problemskih zadataka samostalno u paru i grupi (Matematika) dodatno se propituje i ilustrira benefit suradničkog učenja.

    Doprinosi

    Kristina Jelić, Urednik
    Petra Orbanić, Autor
    doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
    doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
    Ivana Fundurulić, Recenzent
    doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
    doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent
    Ivana Škarica Mital, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.1.1. Učenik izražava svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnom tekstu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.1.2. Učenik razlikuje i opisuje književni tekst prema temi i žanru na sadržajnoj i izraznoj razini i primjenjuje književnoteorijske pojmove
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.1.5. Sudjeluje u dužemu planiranom i jednostavnome neplaniranom razgovoru
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (1) EJ B.1.2. Prilagođava zadane komunikacijske obrasce u različitim, unaprijed određenim kontekstima
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT SŠ B.1.3. Primjenjuje proporcionalnost, postotke, linearne jednadžbe i sustave linearnih jednadžbi
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) NJ A.2.4. Učenik piše srednje duge i srednje složene tekstove
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.4.2. Suradnički uči i radi u timu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.4.2. Suradnički uči i radi u timu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Psihologija-> B. Ja-> PS B.1. (prošireni ishod) Učenik objašnjava kako kognitivni procesi, motivacija i emocije u dinamičnom odnosu upravljaju ponašanjem i primjenjuje znanja na različite životne situacije

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    učenje, timski rad, suradničko učenje, urbanizam, izvannastavna aktivnost, suradnja, rasprava, Linearne jednadžbe, pamćenje, Problemski zadaci, Sofoklo, Sustavi jednadžbi, suvremeni grad, grad zagreb, izražavanje mišljenja, tim, dogovor, "Antigona", tunel savjesti, rad u timu, vršnjačko vrednovanje/vrednovanje kao učenje, planiranje grada, Le Corbusier, Grad za tri milijuna stanovnika

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.4

    Komentari

    Nema komentara