Opis materijala
Materijal je sastavni dio Smjernica za implementaciju posebnog kurikula nastavnog predmeta Talijanski jezik, objavljenih na mrežnim stranicama Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih. Predložene aktivnosti omogućuju usvajanje odgojno-obrazovnih ishoda iz triju različitih domena. Aktivnosti su usmjerene na neposredno okruženje učenika, predmete iz svakodnevne upotrebe i njihov svakodnevni život. Povezane su s drugim nastavnim predmetima i međupredmetnim temama, omogućujući integrirano učenje i razvoj ključnih kompetencija.
Odgojno-obrazovni ishodi predmetnoga kurikula:
PP OŠ TJ A.6.1. Učenik razumije kratak i vrlo jednostavan tekst poznate tematike.
PP OŠ TJ A.6.2. Učenik čita kratak i vrlo jednostavan tekst poznate tematike.
PP OŠ TJ A.6.3. Učenik govori kratak i vrlo jednostavan tekst poznate tematike.
PP OŠ TJ A.6.4. Učenik sudjeluje u kratkome i vrlo jednostavnome vođenom razgovoru.
PP OŠ TJ A.6.5. Učenik piše kratak i vrlo jednostavan tekst poznate tematike.
PP OŠ TJ B.6.1. Učenik prepoznaje osnovne sličnosti i razlike između talijanske i vlastite kulture.
PP OŠ TJ B.6.2. Učenik primjenjuje obrasce uljudnog ophođenja na talijanskom jeziku.
PP OŠ TJ B.6.3. Učenik prepoznaje jednostavne primjere međukulturnih susreta.
PP OŠ TJ C.6.1. Učenik se koristi vrlo jednostavnim kognitivnim strategijama učenja jezika.
PP OŠ TJ C.6.2. Učenik se koristi vrlo jednostavnim metakognitivnim strategijama učenja jezika.
PP OŠ TJ C.6.3. Učenik odabire i koristi se jednostavnim društveno-afektivnim strategijama učenja jezika.
PP OŠ TJ C.6.4.Učenik odabire različite jednostavne izvore informacija u skladu s potrebama.
Odgojno-obrazovni ishodi aktivnosti:
Učenik prepoznaje i imenuje tipične talijanske prehrambene proizvode.
Učenik kategorizira namirnice prema skupinama.
Učenik opisuje slikovne predloške koji prikazuju prehranu, pravilnu prehranu i tipična talijanska jela koristeći se nazivima na talijanskom jeziku.
Učenik izrađuje plakat o pravilnoj prehrani koristeći se primjerenim vokabularom na talijanskom jeziku.
Učenik osmišljava vlastiti jelovnik na talijanskom jeziku koristeći se naučenim vokabularom.
Učenik prepoznaje i koristi se osnovnim gestama koje karakteriziraju talijansku kulturu i govor vezan za komunikaciju o hrani i piću.
Učenik prepoznaje značaj i posebnosti talijanske kuhinje u okviru kulturnoga nasljeđa.
Učenik piše kratke i jednostavne tekstove u sadašnjem vremenu o prehrani koristeći se zadanim predloškom.
Učenik sastavlja popis za kupnju na talijanskom jeziku koristeći se odgovarajućim naziv namirnica.
Doprinosi
Ivana Lukić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Ivana Lukić, Autor
Roberta Bonassin, Autor
Nataša Ilić-Agatić, Autor
Patrizia Pitacco, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Posebni programi-> Talijanski jezik-> 6. razred OŠ
Skraćeni naziv
Vrednovanje za učenje
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.10.2025.
Tagovi
prehrana, učenici s teškoćama, 6. razred, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, MZOM, Posebni programi, smjernice za implementaciju posebnog kurikula nastavnog predmeta Talijanski jezik
Datum unosa materijala
04.10.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Adventski kalendar za dizajnere i kreativce
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Grafička tehnologija i audiovizualne tehnologije
Uređeno prije: 7d
1
Vodič za samostalnu obradu teme iz povijesti u video izričaju
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 3. razred • Povijest
PPTX
Komentari