Stvaranje i analiza razlika između stvarnih i lažnih vijesti pomoću umjetne inteligencije

Stvaranje i analiza razlika između stvarnih i lažnih vijesti pomoću umjetne inteligencije

  • Uređeno prije: 8mj
  • 117
  • Nema stručne ocjene

    Obrazovni detalji

    Vrsta obrazovnog sadržaja

    Priprema za nastavni sat

    Kome je materijal namijenjen

    učiteljima i nastavnicima

    Razina interaktivnosti

    visoka razina interaktivnosti

    Dob ciljane skupine

    starija osnovnoškolska dob

    Vrijeme potrebno za obradu

    jedan do tri sata

    Način korištenja materijala

    Ovaj nastavni materijal može se koristiti u cijelosti kao jednosatna aktivnost ili kao dio šire teme o digitalnoj pismenosti, umjetnoj inteligenciji i provjeri informacija. Učitelji mogu: koristiti pripremljene vijesti ili dopustiti učenicima da sami istražuju vijesti iz provjerenih izvora, koristiti ChatGPT za generiranje lažnih vijesti ili omogućiti učenicima da ih napišu sami, provesti aktivnost kao debatu gdje učenici brane stvarne ili lažne vijesti i argumentiraju svoju analizu, organizirati projektni rad, gdje učenici istražuju stvarne primjere lažnih vijesti i metode provjere činjenica. Ovaj materijal omogućuje istraživački pristup, a može se koristiti i u korelaciji s predmetima poput hrvatskog jezika, građanskog odgoja i društvenih predmeta.

    Tehnički detalji

    Veličina

    0.00 MB

    Ostali detalji

    Plaćanje

    ne

    Komentari

    Nema komentara