Opis materijala
Koristeći metodu poučavanja otkrivanjem učenici samostalno rješavaju aktivnosti i izvode zaključke koji se temelje na Zakonu o očuvanju mase. Scenarij poučavanja potiče suradnju i otvorenu komunikaciju uz primjenu odgovarajućih IKT alata te tako utječe na razvoj pozitivnog razrednog okruženja. Niz zabavnih i korisnih simulacija preporučuje se učenicima tijekom uvježbavanja i ponavljanja nastavnog sadržaja. Na kreativan način scenarij povezuje nastavu kemije i povijesti – omogućava učenicima da bolje upoznaju povijesno okruženje u kojem je živio i djelovao A. Lavoisier te u kojem je zadužio kemiju Zakonom o očuvanju mase.
Doprinosi
Marijana Zaninović, Autor
Marijana Žgela Putniković, Autor
Nikolina Štiglić, Autor
Zorica Mohnacki, Autor
Miroslav Pernar, Autor
Milan Sikirica, Autor
Anita Terzić Šunjić, Urednik
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Kemija
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
29.06.2018.
Tagovi
zakon o očuvanju mase, molekule, reaktanti, produkti, kemijska jednadžba, kvalitativno i kvantitativno značenje kemijske jednadžbe
Datum unosa materijala
22.01.2017.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.3
Preporučeni materijali
Što je plagijat? — iskustveno učenje s Turnitinom
Gabriela Golubić, Tatjana Šijaković Katarinček
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Hrvatski jezik
Što je povijest?; Ljudi prapovijesnog doba - ponavljanje
Zrinka Racić
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Povijest
PDF
Komentari