Opis materijala
U priručniku „Digitalne tehnologije kao potpora praćenju i vrednovanju“ su predstavljene vrste funkcionalnosti načini i oblici uporabe digitalnih alata za praćenje i vrednovanje učeničkih postignuća. Digitalni alati mogu znatno olakšati pristup praćenju i vrednovanju učeničkih postignuća te omogućiti učestalije formativno vrednovanje koje za ishod ima kontinuirano praćenje napretka učenika i prikupljanja podataka o njegovom učenju a s ciljem unaprjeđenja procesa učenja i poučavanja. Za potrebe ovoga Priručnika odabrano je više alata različitih funkcionalnosti i namjena. Proces praćenja i rezultati vrednovanja mogu se pohranjivati i digitalno bilježiti u elektroničkim portfolijima. Ovakav proces praćenja i vrednovanja omogućuje stalnu dostupnost instrumenta za vrednovanje neograničeni pristup rješavanju oblikovanih pitanja i zadataka za provjeru znanja simulaciju kolaboraciju učenje kroz igru i samouvid u rezultate učenja.
Doprinosi
Suzana Tomaš, Autor
Ivana Perutina, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Cjeloživotno učenje
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
15.03.2018.
Tagovi
vrednovanje, vrednovanje za učenje, digitalna tehnologija, vrednovanje kao učenje, napredak učenika, praćenje napratka učenika, vršnjačka vrednovanje, vrednovanje samovođenog učenja
Datum unosa materijala
27.02.2018.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.1
Preporučeni materijali
Čuvari priča i tradicije - legende
Dijana Pasarić
knjiga
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Hrvatski jezik
PDF
Camp - namjerni kič
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Umjetničke škole
Uređeno prije: 4d
1
Komentari