Digitalne tehnolgije kao potpora praćenju i vrednovanju

e-skole

Digitalne tehnolgije kao potpora praćenju i vrednovanju

  • Uređeno prije: 25mj
  • 203
  • Nema stručne ocjene
  • PDF

    Opis materijala

    U priručniku „Digitalne tehnologije kao potpora praćenju i vrednovanju“ su predstavljene vrste funkcionalnosti načini i oblici uporabe digitalnih alata za praćenje i vrednovanje učeničkih postignuća. Digitalni alati mogu znatno olakšati pristup praćenju i vrednovanju učeničkih postignuća te omogućiti učestalije formativno vrednovanje koje za ishod ima kontinuirano praćenje napretka učenika i prikupljanja podataka o njegovom učenju a s ciljem unaprjeđenja procesa učenja i poučavanja. Za potrebe ovoga Priručnika odabrano je više alata različitih funkcionalnosti i namjena. Proces praćenja i rezultati vrednovanja mogu se pohranjivati i digitalno bilježiti u elektroničkim portfolijima. Ovakav proces praćenja i vrednovanja omogućuje stalnu dostupnost instrumenta za vrednovanje neograničeni pristup rješavanju oblikovanih pitanja i zadataka za provjeru znanja simulaciju kolaboraciju učenje kroz igru i samouvid u rezultate učenja.

    Doprinosi

    Ivana Perutina, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Cjeloživotno učenje

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    15.03.2018.

    Tagovi

    vrednovanje, vrednovanje za učenje, digitalna tehnologija, vrednovanje kao učenje, napredak učenika, praćenje napratka učenika, vršnjačka vrednovanje, vrednovanje samovođenog učenja

    Datum unosa materijala

    27.02.2018.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.1

    Komentari

    Nema komentara