Nastavne strategije u radu s učenicima s teškoćama

Nastavne strategije u radu s učenicima s teškoćama

  • Uređeno prije: 12d
  • 104
  • Nema stručne ocjene
  • PDF

    Opis materijala

    Materijal je namijenjeno nastavnicima i ima za cilj pomoći im u primjeni učinkovitih načina rada s učenicima koji imaju teškoće u učenju i razvoju. Naglasak je na prilagodbi nastavnog procesa kroz različite pristupe, tempo i sadržaj rada, korištenju vizualnih i praktičnih pomagala te poticanju zajedničkog i odgovornog učenja. Posebna pažnja posvećena je stvaranju podrške i motivirajućeg ozračja u razredu, prepoznavanju i razvijanju snaga učenika te praćenju i vrednovanju njihovog napretka. Primjenom ovih načina rada nastavnici mogu omogućiti aktivno sudjelovanje učenika, jačanje samopouzdanja i postizanje boljih rezultata unatoč izazovima. Posebna pažnja posvećena je: stvaranju pozitivnih odnosa u razredu; prepoznavanju i razvijanju snaga učenika; praćenju i vrednovanju napretka učenika. Primjeri strategija i metoda: Individualizirani zadaci – prilagođavanje zadataka sposobnostima učenika. Podjela aktivnosti u manje korake – lakše razumijevanje i praćenje uputa. Korištenje slika, crteža i praktičnih primjera – pomaže u razumijevanju gradiva. Rad u paru ili manjim skupinama – potiče suradnju i međusobnu podršku. Pohvale i pozitivna povratna informacija – jačaju samopouzdanje učenika. Ponovljena objašnjenja i provjere razumijevanja – omogućuju učenicima da usvoje gradivo. Primjenom ovih načina rada nastavnici mogu omogućiti aktivno sudjelovanje učenika, razvijati njihovo samopouzdanje i postići bolje rezultate unatoč izazovima.

    Doprinosi

    Gordana Popović, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Informativni i dokumentarni sadržaji-> Stručno usavršavanje nastavnika

    Skraćeni naziv

    Posebna pažnja posvećena je: stvaranju podržavajuće i motivirajuće atmosfere u razredu; prepoznavanju i razvijanju snaga učenika; praćenju i vrednovanju napretka učenika. Primjeri strategija i metoda: Individualizirani zadaci – prilagođavanje zadataka sposobnostima učenika. Podjela aktivnosti u manje korake – lakše razumijevanje i praćenje uputa. Korištenje slika, crteža i praktičnih primjera – pomaže u razumijevanju gradiva. Rad u paru ili manjim skupinama – potiče suradnju i međusobnu podršku. Pohvale i pozitivna povratna informacija – jačaju samopouzdanje učenika. Ponovljena objašnjenja i provjere razumijevanja – omogućuju učenicima da usvoje gradivo. Primjenom ovih načina rada nastavnici mogu omogućiti aktivno sudjelovanje učenika, razvijati njihovo samopouzdanje i postići bolje rezultate unatoč izazovima.

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    21.11.2025.

    Datum unosa materijala

    22.11.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1

    Komentari

    Nema komentara