Opis materijala
Materijal je namijenjeno nastavnicima i ima za cilj pomoći im u primjeni učinkovitih načina rada s učenicima koji imaju teškoće u učenju i razvoju. Naglasak je na prilagodbi nastavnog procesa kroz različite pristupe, tempo i sadržaj rada, korištenju vizualnih i praktičnih pomagala te poticanju zajedničkog i odgovornog učenja. Posebna pažnja posvećena je stvaranju podrške i motivirajućeg ozračja u razredu, prepoznavanju i razvijanju snaga učenika te praćenju i vrednovanju njihovog napretka. Primjenom ovih načina rada nastavnici mogu omogućiti aktivno sudjelovanje učenika, jačanje samopouzdanja i postizanje boljih rezultata unatoč izazovima.
Posebna pažnja posvećena je:
stvaranju pozitivnih odnosa u razredu;
prepoznavanju i razvijanju snaga učenika;
praćenju i vrednovanju napretka učenika.
Primjeri strategija i metoda:
Individualizirani zadaci – prilagođavanje zadataka sposobnostima učenika.
Podjela aktivnosti u manje korake – lakše razumijevanje i praćenje uputa.
Korištenje slika, crteža i praktičnih primjera – pomaže u razumijevanju gradiva.
Rad u paru ili manjim skupinama – potiče suradnju i međusobnu podršku.
Pohvale i pozitivna povratna informacija – jačaju samopouzdanje učenika.
Ponovljena objašnjenja i provjere razumijevanja – omogućuju učenicima da usvoje gradivo.
Primjenom ovih načina rada nastavnici mogu omogućiti aktivno sudjelovanje učenika, razvijati njihovo samopouzdanje i postići bolje rezultate unatoč izazovima.
Doprinosi
Gordana Popović, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Informativni i dokumentarni sadržaji-> Stručno usavršavanje nastavnika
Skraćeni naziv
Posebna pažnja posvećena je: stvaranju podržavajuće i motivirajuće atmosfere u razredu; prepoznavanju i razvijanju snaga učenika; praćenju i vrednovanju napretka učenika. Primjeri strategija i metoda: Individualizirani zadaci – prilagođavanje zadataka sposobnostima učenika. Podjela aktivnosti u manje korake – lakše razumijevanje i praćenje uputa. Korištenje slika, crteža i praktičnih primjera – pomaže u razumijevanju gradiva. Rad u paru ili manjim skupinama – potiče suradnju i međusobnu podršku. Pohvale i pozitivna povratna informacija – jačaju samopouzdanje učenika. Ponovljena objašnjenja i provjere razumijevanja – omogućuju učenicima da usvoje gradivo. Primjenom ovih načina rada nastavnici mogu omogućiti aktivno sudjelovanje učenika, razvijati njihovo samopouzdanje i postići bolje rezultate unatoč izazovima.
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
21.11.2025.
Datum unosa materijala
22.11.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1
Preporučeni materijali
Present Simple - nastavnička priprema za sat ponavljanja/uvježbavanja u 4. ili 5. razredu OŠ
Klaudina Mumić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 4. razred • Strani jezik
DOCX
Sustavi u paru
Dražena Potočki, Antonela Matajić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Matematika
Komentari