Obroci - aktivnost za 6. razred osnovne škole, poseban program, Španjolski jezik

Obroci - aktivnost za 6. razred osnovne škole, poseban program, Španjolski jezik

  • Uređeno prije: 1mj
  • 75
  • Nema stručne ocjene
  • DOCX

    Opis materijala

    Materijal je sastavni dio Smjernica za implementaciju posebnog kurikuluma nastavnoga predmeta Španjolski jezik, objavljenih na mrežnim stranicama Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih. U aktivnosti Obroci učenici će se upoznati s obrocima u danu (el desayuno, el almuerzo / la comida, la cena). Upoznat će neke namirnice za pojedine obroke te će se na temelju predloška usmeno i pisano izražavati o svojim obrocima. Također, upoznat će španjolsko jelo la tortilla de patatas. Odgojno-obrazovni ishodi i razrada ishoda na razini predmetnoga kurikula PP OŠ ŠJ A.6.1. Učenik razumije kratke i jednostavne tekstove. – razumije kratke i jednostavne tekstove o obrocima (el desayuno, el almuerzo / la comida, la cena) PP OŠ ŠJ A.6.2. Učenik čita kratke i jednostavne tekstove. – čita kratke i jednostavne tekstove o obrocima PP OŠ ŠJ A.6.3. Učenik govori kratke i jednostavne tekstove. – navodi obroke i neke namirnice (el desayuno – el pan con mermelada, la leche con cereales, el almuerzo / la comida – la sopa, la carne, el pescado, la verdura, la ensalada, la cena – la tostada con jamón y queso, la tortilla de patatas, tengo hambre / tengo sed) PP OŠ ŠJ A.6.4. Učenik sudjeluje u kratkoj i jednostavnoj vođenoj govornoj interakciji. – sudjeluje u kratkoj i vođenoj govornoj interakciji u kojoj odgovara na pitanja ¿Qué desayunas/comes/cenas? PP OŠ ŠJ A.6.5. Učenik piše vrlo kratke i vrlo jednostavne učestale tekstove. – piše vrlo kratke i vrlo jednostavne tekstove u kojima navodi obroke i tipične namirnice PP OŠ ŠJ B.6.1. Učenik prikazuje vrlo jednostavne činjenice o hispanofonskim kulturama. – prikazuje vrlo jednostavne činjenice o španjolskoj kuhinji (la tortilla de patatas) Odgojno-obrazovni ishodi na razini aktivnosti Učenik navodi neke namirnice tipične za doručak te govori što doručkuje. Učenik ponavlja nazive namirnica za doručak. Učenik čita i piše kratke i jednostavne tekstove o doručku. Učenik upoznaje neke namirnice tipične za ručak. Učenik navodi neke namirnice tipične za ručak. Učenik ponavlja nazive namirnica za ručak. Učenik sluša tekst o ručku. Učenik upoznaje neke namirnice tipične za večeru. Učenik čita kratke i jednostavne tekstove o večeri. Odgojno-obrazovna očekivanja međupredmetnih tema Osobni i socijalni razvoj osr A.3.3. Razvija osobne potencijale. Učiti kako učiti uku A.3.2. 2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja. uku C.3.3. 3. Interes Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju. Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije ikt A.3.2. Učenik se samostalno koristi raznim uređajima i programima.

    Doprinosi

    Marija Kotarski, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Posebni programi-> Španjolski jezik-> 6. razred OŠ

    Skraćeni naziv

    Obroci

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Potreban login na vanjski sustav

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    22.10.2025.

    Tagovi

    obroci, # MZOM, # Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, 6. razred OŠ, Smjernice za implementaciju posebnog kurikula nastavnog predmeta Španjolski jezik, #posebni programi, # učenici s teškoćama

    Datum unosa materijala

    27.10.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara