Opis materijala
Materijal je sastavni dio Smjernica za implementaciju posebnog kurikuluma nastavnoga predmeta Španjolski jezik, objavljenih na mrežnim stranicama Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih.
U aktivnosti Obroci učenici će se upoznati s obrocima u danu (el desayuno, el almuerzo / la comida, la cena). Upoznat će neke namirnice za pojedine obroke te će se na temelju predloška usmeno i pisano izražavati o svojim obrocima. Također, upoznat će španjolsko jelo la tortilla de patatas.
Odgojno-obrazovni ishodi i razrada ishoda na razini predmetnoga kurikula
PP OŠ ŠJ A.6.1. Učenik razumije kratke i jednostavne tekstove.
– razumije kratke i jednostavne tekstove o obrocima (el desayuno, el almuerzo / la comida, la cena)
PP OŠ ŠJ A.6.2. Učenik čita kratke i jednostavne tekstove.
– čita kratke i jednostavne tekstove o obrocima
PP OŠ ŠJ A.6.3. Učenik govori kratke i jednostavne tekstove.
– navodi obroke i neke namirnice (el desayuno – el pan con mermelada, la leche con cereales, el almuerzo / la comida – la sopa, la carne, el pescado, la verdura, la ensalada, la cena – la tostada con jamón y queso, la tortilla de patatas, tengo hambre / tengo sed)
PP OŠ ŠJ A.6.4. Učenik sudjeluje u kratkoj i jednostavnoj vođenoj govornoj interakciji.
– sudjeluje u kratkoj i vođenoj govornoj interakciji u kojoj odgovara na pitanja ¿Qué desayunas/comes/cenas?
PP OŠ ŠJ A.6.5. Učenik piše vrlo kratke i vrlo jednostavne učestale tekstove.
– piše vrlo kratke i vrlo jednostavne tekstove u kojima navodi obroke i tipične namirnice
PP OŠ ŠJ B.6.1. Učenik prikazuje vrlo jednostavne činjenice o hispanofonskim kulturama.
– prikazuje vrlo jednostavne činjenice o španjolskoj kuhinji (la tortilla de patatas)
Odgojno-obrazovni ishodi na razini aktivnosti
Učenik navodi neke namirnice tipične za doručak te govori što doručkuje.
Učenik ponavlja nazive namirnica za doručak.
Učenik čita i piše kratke i jednostavne tekstove o doručku.
Učenik upoznaje neke namirnice tipične za ručak.
Učenik navodi neke namirnice tipične za ručak.
Učenik ponavlja nazive namirnica za ručak.
Učenik sluša tekst o ručku.
Učenik upoznaje neke namirnice tipične za večeru.
Učenik čita kratke i jednostavne tekstove o večeri.
Odgojno-obrazovna očekivanja međupredmetnih tema
Osobni i socijalni razvoj
osr A.3.3. Razvija osobne potencijale.
Učiti kako učiti
uku A.3.2. 2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema
Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja.
uku C.3.3. 3. Interes
Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju.
Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije
ikt A.3.2. Učenik se samostalno koristi raznim uređajima i programima.
Doprinosi
Marija Kotarski, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Daria Acinger, Autor
Marija Kotarski, Autor
Dinka Žulić, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Posebni programi-> Španjolski jezik-> 6. razred OŠ
Skraćeni naziv
Obroci
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Potreban login na vanjski sustav
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
22.10.2025.
Tagovi
obroci, # MZOM, # Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, 6. razred OŠ, Smjernice za implementaciju posebnog kurikula nastavnog predmeta Španjolski jezik, #posebni programi, # učenici s teškoćama
Datum unosa materijala
27.10.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Sustav po sustav 2 (svođenje na standardni oblik)
Dražena Potočki, Antonela Matajić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Matematika
Vodič za izradu videomaterijala iz geografije
Dragan Siluković
priručnik
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 4. razred • Geografija
DOCX
Komentari