Priprema za nastavni sat - Predstavljanje i opisivanje poruka

Priprema za nastavni sat - Predstavljanje i opisivanje poruka

  • Uređeno prije: 1mj
  • 123
  • Nema stručne ocjene
  • PDF

    Opis materijala

    Nastavni predmet: Hrvatski jezik Razred: 3.d Zanimanje: arhitektonski tehničar Područja predmeta: Kultura i mediji Hrvatski jezik i komunikacija Nastavna tema: Predstavljanje i opisivanje poruka medijskog teksta Oblici rada i aktivnosti za učenike: • rad u paru (analiza medijskih poruka, predstavljanje spota) • individualni rad (vršnjačko vrednovanje, odgovori na pitanja i postavljanje pitanja) • frontalni rad (diskusija i analiza vrednovanja) Ishodi predmeta: Učenik opisuje i pripovijeda u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja • Učenik razgovara o temi i porukama medijskog teksta prema obrascima razgovora u skupini Učenik sluša u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika. • Učenik sluša poruke spotova Učenik tumači utjecaj medijskih tekstova na svakodnevni život primatelja. • Učenik opisuje svrhu medijskog teksta, objašnjava medijsku poruku i zaključuje kome je namijenjena • Učenik opisuje informacije i ideje prikazane u spotu Ishodi međupredmetnih tema: Uku A.4/5.4 Kritičko mišljenje • Učenik temelji svoje mišljenje na argumentima • Kritički preispituje svoje i tuđe mišljenje Uku A.5/5.3. Kreativno mišljenje • Učenik samostalno traži veze među pojmovima i kreativno djeluje u različitim područjima učenja • Izražava svoje ideje na osoban i sebi svojstven način Uku B.4/5.4 Samovrednovanje/samoprocjena • Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje • Učenik procjenjuje koliko je uspješno riješio zadatak Osr A.5.2. Upravlja emocijama i ponašanjem • Učenik se uspješno suočava sa stresom Osr A.5.3. Razvija svoje potencijale • Učenik je ustrajan i odgovoran u ispunjenju zadataka Osr.B.5.2. Suradnički uči i radi u timu • Surađuje, organizira, izvršava svoj zadatak, razvija svoju ulogu u timu i donosi odluke B.5.1.A Procjenjuje važnost razvijanja i unaprjeđivanja komunikacijskih vještina i njihove primjene u svakodnevnom životu • Učenik primjenjuje komunikacijske vještine Ikt C.5.2. Učenik samostalno provodi složeno pretraživanje informacija u digitalnome okružju • Učenik pronalazi i prikuplja potrebne informacije primjenjujući učinkovite načine pretraživanja Ikt C.5.4. Učenik samostalno i odgovorno upravlja prikupljenim informacijama • Učenik pronađene informacije legalno uključuje u svoj rad u parafraziranome obliku i primjenjuje etičke propise pri interpretaciji tuđih radova

    Doprinosi

    Jadranka Kaučić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> SŠ HJ C.3.1. Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja

    Skraćeni naziv

    Predstavljanje i opisivanje poruka medijskog teksta

    Vrsta materijala

    Nastavnička priprema

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje (CC BY)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    27.10.2023.

    Datum unosa materijala

    22.10.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara