Opis materijala
Nastavni predmet: Hrvatski jezik
Razred: 3.d Zanimanje: arhitektonski tehničar
Područja predmeta: Kultura i mediji
Hrvatski jezik i komunikacija
Nastavna tema: Predstavljanje i opisivanje poruka medijskog teksta
Oblici rada i aktivnosti za učenike:
• rad u paru (analiza medijskih poruka, predstavljanje spota)
• individualni rad (vršnjačko vrednovanje, odgovori na pitanja i postavljanje pitanja)
• frontalni rad (diskusija i analiza vrednovanja)
Ishodi predmeta:
Učenik opisuje i pripovijeda u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
• Učenik razgovara o temi i porukama medijskog teksta prema obrascima razgovora u skupini
Učenik sluša u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika.
• Učenik sluša poruke spotova
Učenik tumači utjecaj medijskih tekstova na svakodnevni život primatelja.
• Učenik opisuje svrhu medijskog teksta, objašnjava medijsku poruku i zaključuje kome je namijenjena
• Učenik opisuje informacije i ideje prikazane u spotu
Ishodi međupredmetnih tema:
Uku A.4/5.4 Kritičko mišljenje
• Učenik temelji svoje mišljenje na argumentima
• Kritički preispituje svoje i tuđe mišljenje
Uku A.5/5.3. Kreativno mišljenje
• Učenik samostalno traži veze među pojmovima i kreativno djeluje u različitim područjima učenja
• Izražava svoje ideje na osoban i sebi svojstven način
Uku B.4/5.4 Samovrednovanje/samoprocjena
• Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje
• Učenik procjenjuje koliko je uspješno riješio zadatak
Osr A.5.2. Upravlja emocijama i ponašanjem
• Učenik se uspješno suočava sa stresom
Osr A.5.3. Razvija svoje potencijale
• Učenik je ustrajan i odgovoran u ispunjenju zadataka
Osr.B.5.2. Suradnički uči i radi u timu
• Surađuje, organizira, izvršava svoj zadatak, razvija svoju ulogu u timu i donosi odluke
B.5.1.A Procjenjuje važnost razvijanja i unaprjeđivanja komunikacijskih vještina i njihove primjene u svakodnevnom životu
• Učenik primjenjuje komunikacijske vještine
Ikt C.5.2. Učenik samostalno provodi složeno pretraživanje informacija u digitalnome okružju
• Učenik pronalazi i prikuplja potrebne informacije primjenjujući učinkovite načine pretraživanja
Ikt C.5.4. Učenik samostalno i odgovorno upravlja prikupljenim informacijama
• Učenik pronađene informacije legalno uključuje u svoj rad u parafraziranome obliku i primjenjuje etičke propise pri interpretaciji tuđih radova
Doprinosi
Jadranka Kaučić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Jadranka Kaučić, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> SŠ HJ C.3.1. Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja
Skraćeni naziv
Predstavljanje i opisivanje poruka medijskog teksta
Vrsta materijala
Nastavnička priprema
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje (CC BY)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
27.10.2023.
Datum unosa materijala
22.10.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Spol i rod
Gordana Mofardin
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 1. razred • Etika
PDF
Čuvari priča i tradicije - legende
Dijana Pasarić
knjiga
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Hrvatski jezik
PDF
Komentari