Opis materijala
This learning scenario trains pre-service teachers to design inclusive, student-centered lessons using differentiation strategies and skills. Through collaborative lesson planning,
peer teaching, and reflection, trainees build practical skills for creating engaging and equitable classroom environments. The LS emphasizes reflective practice and peer feedback to support continuous professional growth.
Doprinosi
Patricija Hercog, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Patricija Hercog, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Cjeloživotno učenje-> Digitalno građanstvo
Skraćeni naziv
1. Prepoznati ključne komponente inkluzivne lekcije usmjerene na učenika. 2. Primijeniti principe diferencijacije u planiranju. 3. Osmisliti mini-sat koji odražava inkluzivne i angažirajuće strategije. 4. Uključiti se u povratne informacije vršnjaka i refleksivnu raspravu kako bi se poboljšao dizajn nastave.
Vrsta materijala
Nastavnička priprema
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
engleski
Datum izrade materijala
15.10.2025.
Datum unosa materijala
16.10.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Learning scenario_ Plants and impact
Martina Cindrić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 3. razred • Priroda i društvo
DOCX
CLIL: Life in the Stone Age – Comparison of the Old and New Stone Age (Život u kameno doba/ Usporedba starijeg i mlađeg kamenog doba)
Maja Lukić Puškarić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • BrAIn • Osnovna škola
PDF
Komentari