Designing engaging and inclusive learning environments

Designing engaging and inclusive learning environments

  • Uređeno prije: 1mj
  • 185
  • Nema stručne ocjene
  • PDF

    Opis materijala

    This learning scenario trains pre-service teachers to design inclusive, student-centered lessons using differentiation strategies and skills. Through collaborative lesson planning, peer teaching, and reflection, trainees build practical skills for creating engaging and equitable classroom environments. The LS emphasizes reflective practice and peer feedback to support continuous professional growth.

    Doprinosi

    Patricija Hercog, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Cjeloživotno učenje-> Digitalno građanstvo

    Skraćeni naziv

    1. Prepoznati ključne komponente inkluzivne lekcije usmjerene na učenika. 2. Primijeniti principe diferencijacije u planiranju. 3. Osmisliti mini-sat koji odražava inkluzivne i angažirajuće strategije. 4. Uključiti se u povratne informacije vršnjaka i refleksivnu raspravu kako bi se poboljšao dizajn nastave.

    Vrsta materijala

    Nastavnička priprema

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    engleski

    Datum izrade materijala

    15.10.2025.

    Datum unosa materijala

    16.10.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara