Opis materijala
Materijal je sastavni dio Smjernica za implementaciju posebnog kurikula nastavnog predmeta Talijanski jezik, objavljenih na mrežnim stranicama Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih. Predložene aktivnosti omogućuju usvajanje odgojno-obrazovnih ishoda iz triju različitih domena. Aktivnosti su usmjerene na neposredno okruženje učenika, predmete iz svakodnevne upotrebe i njihov svakodnevni život. Povezane su s drugim nastavnim predmetima i međupredmetnim temama, omogućujući integrirano učenje i razvoj ključnih kompetencija.
Odgojno-obrazovni ishodi predmetnoga kurikula:
PP OŠ TJ A.5.1. Učenik razumije odslušani vrlo kratak i vrlo jednostavan tekst poznate tematike.
PP OŠ TJ A.5.2. Učenik čita vrlo kratak i vrlo jednostavan tekst poznate tematike.
PP OŠ TJ A.5.3. Učenik govori vrlo kratak i vrlo jednostavan tekst poznate tematike.
PP OŠ TJ A.5.4. Učenik sudjeluje u vrlo kratkome i vrlo jednostavnom vođenom razgovoru.
PP OŠ TJ A.5.5. Učenik piše vrlo kratak i vrlo jednostavan tekst poznate tematike.
PP OŠ TJ J B.5.3. Učenik pristupa otvoreno i radoznalo novim sadržajima i situacijama.
PP OŠ TJ C.5.1. Učenik prepoznaje vrlo jednostavne kognitivne strategije učenja jezika.
PP OŠ TJ C.5.2. Učenik prepoznaje vrlo jednostavne metakognitivne strategije učenja jezika.
PP OŠ TJ C.5.3. Učenik povezuje i upotrebljava jednostavne društveno-afektivne strategije učenja jezika.
PP OŠ TJ C.5.4. Učenik organizira informacije iz različitih izvora u jednostavnu smislenu cjelinu.
Odgojno-obrazovni ishodi aktivnosti:
Učenik povezuje konkretan predmet ili vizualni prikaz predmeta s izgovorenom riječju.
Učenik imenuje odjeću i obuću na slikovnim prikazima.
Učenik opisuje odjeću govoreći vrlo kratke rečenice i odgovarajući na jednostavna pitanja.
Učenik govori kratak i jednostavan tekst o odjeći.
Učenik piše kratak i jednostavan tekst o odjeći na temelju predloška.
Doprinosi
Ivana Lukić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Ivana Lukić, Autor
Roberta Bonassin, Autor
Nataša Ilić-Agatić, Autor
Patrizia Pitacco, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Posebni programi-> Talijanski jezik-> 5. razred OŠ
Skraćeni naziv
Vrednovanje naučenog
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.10.2025.
Tagovi
5. razred, učenici s teškoćama, odjeća i obuća, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, MZOM, Posebni programi, smjernice za implementaciju posebnog kurikula nastavnog predmeta Talijanski jezik
Datum unosa materijala
04.10.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Aktivnost: Pišemo tajno pismo, 5.razred
Valentina Blašković, Silvana Svetličić
nastavna skripta
Obrazovni sadržaji • Posebni programi
DOCX
Aktivnost: Izrada digitalne čestitke povodom Dana planeta Zemlje, 7.razred
Valentina Blašković, Silvana Svetličić
nastavna skripta
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Informatika i Osnove informatike • 7. razred OŠ
DOCX
Komentari