Aktivnost vrednovanje naučenog

Aktivnost vrednovanje naučenog

  • Uređeno prije: 2mj
  • 54
  • Nema stručne ocjene
  • DOCX

    Opis materijala

    Materijal je sastavni dio Smjernica za implementaciju posebnog kurikula nastavnog predmeta Talijanski jezik, objavljenih na mrežnim stranicama Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih. Predložene aktivnosti omogućuju usvajanje odgojno-obrazovnih ishoda iz triju različitih domena. Aktivnosti su usmjerene na neposredno okruženje učenika, predmete iz svakodnevne upotrebe i njihov svakodnevni život. Povezane su s drugim nastavnim predmetima i međupredmetnim temama, omogućujući integrirano učenje i razvoj ključnih kompetencija. Odgojno-obrazovni ishodi predmetnoga kurikula PP OŠ TJ A.2.1. Učenik razumije izgovorene riječi te vrlo kratke i vrlo jednostavne rečenice. PP OŠ TJ A.2.2. Učenik reproducira riječi te vrlo kratke i vrlo jednostavne rečenice poznate tematike. PP OŠ TJ A.2.4. Učenik preslikava grafijske slike jednostavnih riječi. PP OŠ TJ B.2.1. Učenik prepoznaje jednostavna obilježja talijanske kulture i razvija interes za talijansku kulturu. PP OŠ TJ C.2.1. Učenik se koristi vrlo jednostavnim strategijama za slušanje i govorenje. PP OŠ TJ C.2.2. Učenik se koristi vrlo jednostavnim društveno-afektivnim strategijama. Odgojno-obrazovni ishodi aktivnosti Učenik imenuje članove obitelji. Učenik razlikuje muški i ženski rod imenica. Učenik se koristi posvojnim pridjevom moj/moja. Učenik preslikava nazive članova obitelji. Učenik spaja slova u jednu riječ.

    Doprinosi

    Roberta Bonassin, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
    Patrizia Pitacco, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Posebni programi-> Talijanski jezik-> 2. razred OŠ

    Skraćeni naziv

    Vrednovanje naučenog

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.12.2025.

    Tagovi

    učenici s teškoćama, Drugi razred, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, MZOM, posebni programi, Moja obitelj, Smjernice za implementaciju posebnoga kurikula nastavnoga predmeta Talijanski jezik

    Datum unosa materijala

    03.10.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara