Aktivnost: Oblik i površina, 3. razred

Aktivnost: Oblik i površina, 3. razred

  • Uređeno prije: 4mj
  • 130
  • Nema stručne ocjene
  • DOCX

    Opis materijala

    Materijal je sastavni dio Smjernica za implementaciju posebnog kurikula nastavnoga predmeta Likovna kultura, objavljenih na mrežnim stranicama Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih. Odgojno-obrazovni ishodi PP OŠ LK A.3.1. Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje. PP OŠ LK A.3.2. Učenik se koristi različitim medijima, likovnim materijalima i postupcima u vlastitom izražavanju. PP OŠ LK B.3.1. Učenik prepoznaje tematski sadržaj i dominantne likovne elemente umjetničkog djela. PP OŠ LK C.3.2. Učenik povezuje neke aspekte umjetničkog djelovanja s iskustvima iz svakodnevnog života. Ishodi aktivnosti Učenik likovno interpretira oblik i boju plodova voća i povrća, detalje koje uočava i njihov smještaj u cjelini. Učenik prikazuje jednostavne motive kolaž-papirom, crtežom i u glini. Učenik kontrolira poteze radeći tušem, drvcem, kolaž-papirom i glinom. Učenik opisuje određene motive na umjetničkom djelu. Materijali i pribor: glina ili glinamol, drveni nožići za modeliranje, zaštita za stolove, voće (jabuka, kruška, limun, šipak, naranča, mandarina…). Ovisno o uvjetima, učenici mogu od kuće donijeti po jednu voćku. Aktivnosti u sklopu ove teme nižu se i međusobno dopunjuju omogućujući učenicima da cjelovito istraže temu voća i povrća. Učenici senzorički istražuju plodove voća i povrća promatranjem, dodirivanjem, mirisanjem. Istražuju njihov oblik, boju, površinu, pojedinačne dijelove i smještaj u cjelini. Učenici stvaraju poveznice između onoga što otkrivaju istraživanjem i svojih iskustava i znanja iz svakodnevnoga života; imenuju plodove, kategoriziraju ih (voće, povrće, slatko, kiselo...), prepoznaju različite načine njihove pohrane (zimnica) i uporabe za pripremu obroka (primjerice, voćna salata). Učenici prepoznaju i iskazuju svoje preferencije vezano uz konzumaciju voća i povrća, potiče ih se na prihvaćanje različitih i novih okusa. Svaka aktivnost uključuje i likovno stvaranje. Potiče se razvoj grafomotorike i koordinacije pokreta prstiju manipulacijom različitim likovnim alatima i materijalima. Usmjerene vježbe promatranja i istraživanja plodova različitim osjetilima razvijaju usredotočenost učenika te sposobnost uočavanja odnosa pojedinačnih elemenata unutar cjeline.

    Doprinosi

    Stanka Pinjuh, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Posebni programi
    • Obrazovni sadržaji-> Posebni programi-> Likovna kultura-> 3. razred OŠ

    Skraćeni naziv

    Oblik i površina

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    16.07.2025.

    Tagovi

    Posebni programi, Smjernice za implementaciju posebnoga kurikula nastavnoga predmeta Likovna kultura, učenici s teškoćama, 3. razred, Svijet oko mene , MZOM, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih

    Datum unosa materijala

    22.07.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara