Aktivnost: Moj tanjur zdravlja, 2. dobna skupina od 11 do 15 godina

Aktivnost: Moj tanjur zdravlja, 2. dobna skupina od 11 do 15 godina

  • Uređeno prije: 4mj
  • 171
  • Nema stručne ocjene
  • DOCX

    Opis materijala

    Materijal je sastavni dio Smjernica za implementaciju posebnog kurikula nastavnoga predmeta Domaćinstvo, objavljenih na mrežnim stranicama Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih. Promocija zdravih stilova života trebala bi biti prioritet svima koji rade s djecom i mladim ljudima, a dostupnost i konzumacija zdrave hrane i pravilna prehrana jedno je od ključnih dječjih prava kako bi se postigla viša razina zdravlja. Učitelji mogu imati važnu ulogu u obogaćivanju djetetove prehrane novim okusima, mirisima, prehrambenim iskustvima i navikama. To zahtijeva učiteljevu strpljivost kako bi dijete/učenik prihvatio promjene s veseljem, unatoč eventualnim početnim teškoćama. Aktivnost povezivanja dnevnih obroka s određenim namirnicama usmjerena je na poticanje učenika da imenuju dnevne obroke, povezuju ih sa dijelovima dana, prepoznaju i imenuju namirnice u dnevnim obrocima pomoću konkretnih namirnica ili fotografija/slika. Izdvajanjem, imenovanjem i razvrstavanjem namirnica u pet dnevnih obroka potičemo razvijanje učenikovih pravilnih prehrambenih navika uz usvajanje osnovnih pravila ponašanja za stolom i osnovnih postupaka osobne higijene. ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI PP SK DOM B.2.1. Učenik povezuje obroke u danu s određenim namirnicama. ­- razvrstava obroke prema dobu dana i vlastitoj svakodnevnici ­- navodi neke namirnice koje se jedu u pojedinim obrocima PP SK DOM B 2.2. Učenik opisuje osnovna načela pravilne i uravnotežene prehrane te osnovna pravila ponašanja za stolom. ­- primjenjuje pravila pristojnog ponašanja tijekom konzumiranja obroka ­- primjenjuju osnovna pravila osobne higijene prilikom konzumacije hrane i napitaka ODGOJNO-OBRAZOVNA OČEKIVANJA MEĐUPREDMETNIH TEMA osr A.1.1. Razvija sliku o sebi. osr A.2.2. Upravlja emocijama i ponašanjem. osr B.1.1. Prepoznaje i uvažava potrebe i osjećaje drugih. osr B.1.2. Razvija komunikacijske kompetencije. goo C.1.1. Sudjeluje u zajedničkom radu u razredu. zdr A.2.2.A Razlikuje pravilnu od nepravilne prehrane i razumije važnost pravilne prehrane za zdravlje. PLANIRAN BROJ NASTAVNIH SATI: 3 sata Ishodi aktivnosti Učenik povezuje svoju dnevnu rutinu s dnevnim obrocima. Učenik imenuje dnevne obroke i namirnice. Učenik se pristojno ponaša tijekom konzumiranja obroka. Učenik primjenjuje osnovna pravila osobne higijene pri konzumaciji hrane. Učenik prepoznaje vrijednost zdravih prehrambenih navika.

    Doprinosi

    Viktorija Vranešić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
    Snježana Lustig, Recenzent
    Tatjana Kovačić, Autor

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Posebni programi-> Domaćinstvo-> 2. dobna skupina

    Skraćeni naziv

    Aktivnost: Moj tanjur zdravlja, 2. dobna skupina

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    23.06.2025.

    Tagovi

    pravilna prehrana, učenici s teškoćama, domaćinstvo, piramida zdrave prehrane, 2. dobna skupina 11-15, posebni programi, Smjernice za implementaciju posebnoga kurikula nastavnoga predmeta Domaćinstvo, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, MZOM

    Datum unosa materijala

    15.07.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1

    Komentari

    Nema komentara