Samostalni zadatci i radovi učenika te vrednovanje i praćenje učenika - primjer dobre prakse

Samostalni zadatci i radovi učenika te vrednovanje i praćenje učenika - primjer dobre prakse

  • Uređeno prije: 5mj
  • 138
  • Nema stručne ocjene
  • PPTX

    Opis materijala

    Materijal je namijenjen vjeroučiteljima, ali i nastavnicima koji učenicima zadaju samostalne zadatke i radove (esej, prezentacija, poster, umne mape te ostale vrste zadataka) kako bi kod učenika poticali samostalnost u radu, kreativnost, odgovornost i stvaralačko izražavanje, kao i usvajanje vještina kulture komunikacije. Može pomoći u praćenju i vrednovanju učenika nakon izrade tih zadataka te za upis bilješke u e-Dnevnik.

    Doprinosi

    Nataša Šantić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Informativni i dokumentarni sadržaji-> e-Dnevnik
    • Informativni i dokumentarni sadržaji-> Ostalo

    Bilješke

    Neki dijelovi materijala mogu poslužiti i za pri upoznavanju s načinom izrade zadatka i načinima vrednovanja.

    Skraćeni naziv

    Zadatci i radovi učenika te vrednovanje i praćenje

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Bez prerada (CC BY-ND)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    12.06.2025.

    Tagovi

    samostalni zadatci, vrednovanje

    Datum unosa materijala

    12.06.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara