Scenarij poučavanja - Misli, izračunaj, prikaži i protumači

Scenarij poučavanja - Misli, izračunaj, prikaži i protumači

  • Uređeno prije: 5mj
  • 68
  • Nema stručne ocjene
  • PDF

    Opis materijala

    Scenarij poučavanja Naslov: Misli, izračunaj, prikaži i protumači Naziv kvalifikacije/Razred: Referent za poslovnu ekonomiju / 4.razred Modul, SIU: Statistika u poslovanju, Faze statističkog istraživanja u poslovanju Nastavna tema: Uređivanje podataka, Postotci I relativne frekvencije Razina složenosti primjene IKT-a: srednja razina složenosti Ključni pojmovi: postotak, relativna frekvencija, postotni koeficijent Korelacije, interdisciplinarnost i međupredmetne teme: 1.Matematika,1.razred, Postotci 2.Poduzetnički pothvat,1. razred, Poduzetnička ideja 3. Marketing, 3.razred, Segmentacija tržišta Ishod učenja: Objasniti postotke i relativne frekvencije te njihov način izračuna i grafičkog prikazivanja. ● Razrada ishoda o Prepoznati važnost postotaka u svakodnevnom životu kroz konkretne primjere (razumijevanje). o Izračunati postotne promjene i relativne brojeve u različitim situacijama (primjena). o Analizirati podatke i donositi zaključke na temelju izračunatih postotaka (analiza). o Kreirati vlastite ciljeve izražene kroz postotke i osmisliti strategije za njihovo postizanje (sinteza). o Reflektirati o važnosti postotaka u donošenju odluka i motivaciji za osobni napredak (evaluacija). Povezivanje ishoda s aktivnostima: Ishod 1: Prepoznati važnost postotaka u svakodnevnom životu kroz konkretne primjere Aktivnost B, C,D,E – Analiza postotaka u svakodnevnim situacijama Ishod 2: Izračunati postotne promjene i relativne brojeve u različitim situacijama Aktivnost A, B, C,D,E – Računski zadaci na temelju scenarija Ishod 3: Analizirati podatke i donositi zaključke na temelju izračunatih postotaka Aktivnost A, B, C, D – Grupna rasprava i donošenje zaključaka Ishod 4: Kreirati vlastite ciljeve izražene kroz postotke i osmisliti strategije za njihovo postizanje Aktivnost A, B,C,D, – Primjena postotaka na vlastite ciljeve Ishod 5: Reflektirati o važnosti postotaka u donošenju odluka i motivaciji za osobni napredak Aktivnost A,B,C,D – Prezentacija i refleksija Ovim povezivanjem osigurava se da aktivnosti iz scenarija podržavaju postizanje ishoda učenja. Očekivanja MPT Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije o IKT A.5.1. Analitički odlučuje o odabiru odgovarajuće digitalne tehnologije o IKT B.5.1. Učenik samostalno komunicira u digitalnome okružju. Učiti kako učiti o UKU A.4/5.3. Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja. o UKU D.4/5.2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć. o UKU A.4/5.3. Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja. o UKU D.4/5.2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć. Osobni i socijalni razvoj o OSR A.5.1. Razvija sliku o sebi. o OSR B.5.1. Uviđa posljedice svojih i tuđih stavova/postupaka/izbora o OSR B.5.2. Suradnički uči i radi u timu. o OSR C.5.3. Ponaša se društveno odgovorno Zdravlje o ZDR B.5.1.B Odabire ponašanje sukladno pravilima i normama zajednice. Vrednovanja: U scenariju prisutne su sve tri vrste vrednovanja: • Vrednovanje za učenje (formativno vrednovanje) – Učenici tijekom aktivnosti dobivaju povratne informacije koje im pomažu unaprijediti razumijevanje postotaka i njihovu primjenu u stvarnim situacijama. • Vrednovanje kao učenje – Učenici samostalno analiziraju svoj napredak, reflektiraju o postocima u svakodnevnom životu i postavljaju vlastite ciljeve koristeći postotke. • Vrednovanje naučenoga (sumativno vrednovanje) – Na kraju aktivnosti učenici prezentiraju svoja rješenja, zaključke i refleksije, čime pokazuju stečeno znanje i vještine. Opis aktivnosti Aktivnosti uključuju izračun postotaka, analizu podataka, grupne rasprave, postavljanje osobnih ciljeva izraženih kroz postotke te prezentaciju rezultata i refleksiju.

    Doprinosi

    Nada Ratković, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
    Administrator , Osobe s posebnim ovlastima

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija-> Ekonomist
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija-> Komercijalist
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Turizam i ugostiteljstvo-> Turizam-> Hotelijersko-turistički tehničar
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Turizam i ugostiteljstvo-> Turizam-> Turističko-hotelijerski komercijalist

    Skraćeni naziv

    Scenarij poučavanja

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Copyright - Sva prava zadržana

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    10.03.2025.

    Tagovi

    statistika, postotci, relativni brojevi, postotni koeficijent, relativna frekvencija

    Datum unosa materijala

    10.06.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1

    Komentari

    Nema komentara