PERCEPCIJA I KORIŠTENJE UMJETNE INTELIGENCIJE MEĐU SREDNJOŠKOLCIMA Izvještaj o rezultatima školskog istraživanja
Opis materijala
Od 22. listopada 2024. do 6. prosinca 2024. provedeno je školsko istraživanje među učenicima o percepciji i korištenju umjetne inteligencije među srednjoškolcima.
Cilj upitnika je istražiti koliko su srednjoškolci upoznati s pojmom umjetne inteligencije, kako percipiraju njezinu korisnost u svakodnevnom životu i obrazovanju, te na koji način koriste AI alate. Upitnik također ispituje stavove učenika o etičkim izazovima budućnosti umjetne inteligencije u obrazovnom sustavu. U istraživanju je sudjelovalo ukupno 262 učenika iz prvih, drugih, trećih i četvrtih razreda smjer upravni referent i ekonomist. U prikupljanju podataka, informacija i stavova ispitanika korišten je postupak anketiranja u kojem su ispitanici putem mrežnog anonimnog upitnika i svojevoljno odgovarali na postavljena pitanja.
Doprinosi
Aleksandra Hohnjec, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Aleksandra Hohnjec, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija
- Informativni i dokumentarni sadržaji-> Ostalo
Skraćeni naziv
Percepcija i korištenje umjetne inteligencije među srednjoškolcima
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje (CC BY)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
29.12.2024.
Tagovi
percepcija, Umjetna inteligencija, izvještaj, školsko istraživanje
Datum unosa materijala
29.12.2024.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1
Preporučeni materijali
Reljef Hrvatske
Dinko Marin
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Geografija
PDF
Sukobljavaju li se znanost i Biblija?
Sani Gilja
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Vjeronauk
Komentari