Opis materijala
Tijekom interpretacije i analize filma Pero učenici će razgovarati o međusobnoj komunikaciji i odnosima međusobnog uvažavanja koji im omogućuju ostvarivanje vlastitih želja, potreba i potencijala bez ugrožavanja drugih. Poučavanje usmjereno na učenika uz odabir razvojno primjerenih aktivnosti stvara uvjete za ostvarenje učeničkih osobnih potencijala i prihvaćanje različitosti – kao poremećaj pozornosti uvjetovan hiperaktivnošću.
Prilikom analize filma potiče se suradničko učenje i vršnjačka podrška različitima, drugačijima ili u radu radionica u okviru izvannastavnih aktivnosti poput filmske ili medijske družine. Poticanje učenika na kritičko promišljanje i podrška učitelja u učenju iznošenjem asocijacija, olujom ideja, usmjerenim razgovorom ili debatom.
Nakon motivacijskog razgovora učenici gledaju film, zajednički ga analiziraju i rješavaju stvaralačke zadatke.
Doprinosi
Melita Horvatek Forjan, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Melita Horvatek Forjan, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> OŠ HJ C.7.3. Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju
Skraćeni naziv
Pero
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Copyright - Sva prava zadržana
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
10.12.2024.
Tagovi
Dokumentarni film
Datum unosa materijala
10.12.2024.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1
Preporučeni materijali
Inkluzivna i diferencirana nastava
Zrinka Josipović, Jasenka Domazet, Branka Paškuljević Turniški
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Posebni programi
PDF
Knjižnica - uz priču Kako je zeko zavolio knjižnicu
Andrijana Sili, Anita Drenjančević
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 1. razred • Hrvatski jezik
DOCX
Komentari