Upoznavanje učenika s planom i programom rada te elementima i kriterijima ocjenjivanja predmeta Marketing

Upoznavanje učenika s planom i programom rada te elementima i kriterijima ocjenjivanja predmeta Marketing

  • Uređeno prije: 18mj
  • 74
  • Nema stručne ocjene
  • DOCX

    Opis materijala

    1. Projektor i računalo za prezentaciju Ovi uređaji omogućit će nastavnici da prikaže prezentaciju i motivirajući video. Projektor će projicirati sadržaj na platno ili zid, dok će računalo služiti za pokretanje prezentacije i videozapisa. Ovaj vizualni pristup pomoći će učenicima da lakše prate i razumiju izloženi sadržaj. 2. Nastavni listić i olovka za grupni rad Nastavni listić će sadržavati ključne pojmove, pitanja i zadatke koji će učenici rješavati u grupama. Listić će biti podijeljen u papirnatom obliku, a učenici će koristiti olovke za pisanje odgovora i bilježenje važnih informacija. Ovaj materijal će pomoći učenicima da ponove i usvoje nastavni sadržaj kroz interaktivni grupni rad. 3. Digitalni alat MS Forms za samovrednovanje Ovaj digitalni alat omogućit će učenicima da procijene svoj napredak i razumijevanje nastavnog sadržaja putem online upitnika. MS Forms će pružiti strukturiranu i jednostavnu platformu za samovrednovanje, što će pomoći učenicima da bolje razumiju svoje jake strane i područja koja trebaju dodatno razvijati. Dodatni materijali: Literatura i korisni izvori: Popis knjiga, članaka, web stranica i drugih izvora koje će nastavnica prezentirati tijekom sata kako bi učenici znali gdje mogu pronaći dodatne informacije i materijale vezane uz predmet marketing. Ovi izvori će biti korisni za daljnje učenje i istraživanje. Ovi materijali pružit će potrebnu podršku za učinkovito provođenje uvodnog sata, osiguravajući da učenici dobiju jasnu i razumljivu prezentaciju nastavnog plana i programa, te da aktivno sudjeluju u učenju i samovrednovanju.

    Doprinosi

    Magda Barišić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija-> Komercijalist

    Skraćeni naziv

    Uvodni sat Marketing

    Vrsta materijala

    Nastavnička priprema

    Uvjeti iskorištavanja

    Copyright - Sva prava zadržana

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    16.12.2025.

    Tagovi

    marketing, nastavni plan i program, Uvodni sat, elementi vrednovanja, Tradicionalni marketing, Moderni marketing, Kriteriji ocjenjivanja

    Datum unosa materijala

    14.06.2024.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara