Rad s darovitim učenicima u strukovnim predmetima

Rad s darovitim učenicima u strukovnim predmetima

  • Uređeno prije: 18mj
  • 105
  • Nema stručne ocjene
  • PDF
Online pregledPreuzmite

    Opis materijala

    Cilj predavanja/radionice: Prepoznati djelotvorni način odgojno-obrazovne podrške u radu s darovitim učenicima u strukovnim predmetima. Ishodi učenja: 1. identificirati potencijalno darovite i kreativne učenike 2. prepoznati emocionalne socijalne i obrazovne potrebe darovitih učenika 3. razviti kritičko promišljanje darovitih učenika primjenom digitalnih alata u nastavi strukovnih predmeta. U radionici će se: 1.Identificirati učenike s posebnim obrazovnim potrebama u strukovnim predmetima 2.Digitalni repozitorij - Učenici s posebnim obrazovnim potrebama 3.Digitalna tehnologija kao potpora učenicima s posebnim obrazovnim potrebama Primjeri dobre prakse Ostvareni ishodi međupredmetnih tema: Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije: A.4.1. Učenik kritički odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju. A.4.2. Učenik se koristi društvenim mrežama i mrežnim programima uz upravljanje različitim postavkama funkcionalnosti. C.4.2. Učenik samostalno provodi složeno pretraživanje informacija u digitalnome okružju. C.4.4. Učenik samostalno i odgovorno upravlja prikupljenim informacijama. D.4.1. Učenik samostalno ili u suradnji s drugima stvara nove sadržaje i ideje ili preoblikuje postojeća digitalna rješenja primjenjujući različite načine za poticanje kreativnosti. Zdravlje B.4.1.A Odabire primjerene odnose i komunikaciju. B.4.1.B Razvija tolerantan odnos prema drugima. B.5.1.B Odabire ponašanje sukladno pravilima i normama zajednice. Građanski odgoj i obrazovanje: C.5.3. Promiče kvalitetu života u zajednici. Objašnjava društvenu isključenost. Reagira na društvenu isključenost i nasilno ponašanje. Osobni i socijalni razvoj: A 5.1. Razvija sliku o sebi. A.5.2. Upravlja emocijama i ponašanjem. A.5.3. Razvija svoje potencijale B.5.1. Uviđa posljedice svojih i tuđih stavova/postupaka/izbora B.5.2. Suradnički uči i radi u timu. B.5.3. Preuzima odgovornost za svoje ponašanje. C.5.3. Ponaša se društveno odgovorno.Održivi razvoj: A.5.1. Kritički promišlja o povezanosti vlastitog načina života s utjecajem na okoliš i ljude. B.5.1. Kritički promišlja o utjecaju našeg djelovanja na Zemlju i čovječanstvo. B.5.2. Osmišljava i koristi se inovativnim i kreativnim oblicima djelovanja s ciljem održivosti. Učiti kako učiti: Upravljanje informacijama A.4/5.1. Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema.Kreativno mišljenje A.4/5.3. Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja.Kritičko mišljenje A.4/5.4. Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje. Samovrednovanje/samoprocjena B.4/5.4. Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje.Emocije C.4/5.4. Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju. Suradnja s drugima D.4/5.2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.

    Doprinosi

    Nada Ratković, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Trgovina
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Poslovna administracija
    • Informativni i dokumentarni sadržaji-> Stručno usavršavanje nastavnika

    Skraćeni naziv

    Učenici s POOP

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje (CC BY)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    11.06.2024.

    Tagovi

    daroviti, darovitost, prilagodba metoda, strukovni predmeti, sadržaj i aktivnost

    Datum unosa materijala

    11.06.2024.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1

    Komentari

    Nema komentara