Opis materijala
Cilj predavanja/radionice: Prepoznati djelotvorni način odgojno-obrazovne podrške u radu s darovitim učenicima u strukovnim predmetima.
Ishodi učenja:
1. identificirati potencijalno darovite i kreativne učenike
2. prepoznati emocionalne socijalne i obrazovne potrebe darovitih učenika
3. razviti kritičko promišljanje darovitih učenika primjenom digitalnih alata u nastavi strukovnih predmeta.
U radionici će se:
1.Identificirati učenike s posebnim obrazovnim potrebama u strukovnim predmetima
2.Digitalni repozitorij - Učenici s posebnim obrazovnim potrebama
3.Digitalna tehnologija kao potpora učenicima s posebnim obrazovnim potrebama
Primjeri dobre prakse
Ostvareni ishodi međupredmetnih tema: Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije: A.4.1. Učenik kritički odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju. A.4.2. Učenik se koristi društvenim mrežama i mrežnim programima uz upravljanje različitim postavkama funkcionalnosti. C.4.2. Učenik samostalno provodi složeno pretraživanje informacija u digitalnome okružju. C.4.4. Učenik samostalno i odgovorno upravlja prikupljenim informacijama. D.4.1. Učenik samostalno ili u suradnji s drugima stvara nove sadržaje i ideje ili preoblikuje postojeća digitalna rješenja primjenjujući različite načine za poticanje kreativnosti. Zdravlje B.4.1.A Odabire primjerene odnose i komunikaciju. B.4.1.B Razvija tolerantan odnos prema drugima. B.5.1.B Odabire ponašanje sukladno pravilima i normama zajednice. Građanski odgoj i obrazovanje: C.5.3. Promiče kvalitetu života u zajednici. Objašnjava društvenu isključenost. Reagira na društvenu isključenost i nasilno ponašanje. Osobni i socijalni razvoj: A 5.1. Razvija sliku o sebi. A.5.2. Upravlja emocijama i ponašanjem. A.5.3. Razvija svoje potencijale B.5.1. Uviđa posljedice svojih i tuđih stavova/postupaka/izbora B.5.2. Suradnički uči i radi u timu. B.5.3. Preuzima odgovornost za svoje ponašanje. C.5.3. Ponaša se društveno odgovorno.Održivi razvoj: A.5.1. Kritički promišlja o povezanosti vlastitog načina života s utjecajem na okoliš i ljude. B.5.1. Kritički promišlja o utjecaju našeg djelovanja na Zemlju i čovječanstvo. B.5.2. Osmišljava i koristi se inovativnim i kreativnim oblicima djelovanja s ciljem održivosti. Učiti kako učiti: Upravljanje informacijama A.4/5.1. Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema.Kreativno mišljenje A.4/5.3. Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja.Kritičko mišljenje A.4/5.4. Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje. Samovrednovanje/samoprocjena B.4/5.4. Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje.Emocije C.4/5.4. Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju. Suradnja s drugima D.4/5.2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.
Doprinosi
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Trgovina
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Poslovna administracija
- Informativni i dokumentarni sadržaji-> Stručno usavršavanje nastavnika
Skraćeni naziv
Učenici s POOP
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje (CC BY)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
11.06.2024.
Tagovi
daroviti, darovitost, prilagodba metoda, strukovni predmeti, sadržaj i aktivnost
Datum unosa materijala
11.06.2024.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1
Preporučeni materijali
Primjeri dobre prakse u primjeni inovativnih metoda poučavanja - metodičke preporuke – scenariji – KNJIŽENJE PRIBAVLJANJA DUGOTRAJNE IMOVINE
Željko Milnović
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija • Ekonomija
Uređeno danas
1
Primjeri dobre prakse u primjeni inovativnih metoda poučavanja - metodičke preporuke – scenariji – POSLOVANJE S KUPCIMA
Željko Milnović
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija • Ekonomija
Uređeno danas
1
Komentari