Opis materijala
Učenici kroz različite aktivnosti:
- prepoznaju i klasificiraju pojmove
- povezuju stečena znanja u cjelinu
- snalaze se na geografskoj karti
- koriste se digitalnim sadržajima
- diskutiraju o zadanoj temi u skupini
- zapisuju bitno
- procjenjuju koliko su naučili
- procjenjuju koliko su doprinijeli radu u skupini
- učenici očitavaju QR kodove, rješavaju kviz Kahoot i služe se digitanim alatom Genially
- rješavaju matematičke zadatke kako bi došli do otkrivanja zadatke
- kroz razne igre Osmosmjerke, Pantomime, Pogodi što sam?, Asocijacije, Memorije učenici ponavljaju sadržaje
- procjenjuje učinkovitost svojeg učenja u konkretnoj situaciji učenja
- izvode plesne pokrete
- surađuju unutar skupine
Doprinosi
Željka Tomašec, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Željka Tomašec, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a-> ikt A.2.4. Učenik opisuje utjecaj tehnologije na zdravlje i okoliš
Skraćeni naziv
Brežuljkasti krajevi Republike hrvatske
Vrsta materijala
Nastavnička priprema
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
23.03.2022.
Datum unosa materijala
15.03.2024.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Ispravne i pogrešne slike Boga
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Vjeronauk
PPTX
Čuvari priča i tradicije - legende
Dijana Pasarić
knjiga
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Hrvatski jezik
PDF
Komentari