Recepcijsko poslovanje

Recepcijsko poslovanje

  • Uređeno prije: 20mj
  • 119
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Uloga hotelskog recepcionara je ključna za svaku hotelsku djelatnost. Na recepciji počinje prva komunikacija s hotelskim osobljem i time gosti stvaraju svoje prve utiske o hotelu. Ljubaznost, kvaliteta i brzina usluge će imati veliki utjecaj na odnos gosta s hotelom i njegovim zadovoljstvom tijekom boravka. Hotelski recepcionar radi uglavnom na prijemnom pultu.

    Doprinosi

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Turizam i ugostiteljstvo

    Skraćeni naziv

    Recepcijsko poslovanje

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada (CC BY-NC-ND)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    12.03.2024.

    Datum unosa materijala

    12.03.2024.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara