Opis materijala
Uloga hotelskog recepcionara je ključna za svaku hotelsku djelatnost. Na recepciji počinje prva komunikacija s hotelskim osobljem i time gosti stvaraju svoje prve utiske o hotelu. Ljubaznost, kvaliteta i brzina usluge će imati veliki utjecaj na odnos gosta s hotelom i njegovim zadovoljstvom tijekom boravka. Hotelski recepcionar radi uglavnom na prijemnom pultu.
Doprinosi
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Turizam i ugostiteljstvo
Skraćeni naziv
Recepcijsko poslovanje
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada (CC BY-NC-ND)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
12.03.2024.
Datum unosa materijala
12.03.2024.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Priručnik - Društveno odgovorno poslovanje - 2.razred - zanimanja ekonomist-cijela školska godina
Jadranka Dorešić, Aleksandra Hohnjec
Cjeloviti obrazovni sadržaj
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija • Ekonomija
PDF
prodajno poslovanje-obrazovanje odraslih-nastavno pismo
Jasminka Prahić Biškup
nastavna skripta
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija • Trgovina
DOCX
Komentari