Književno-komunikacijsko-informacijska kultura

Književno-komunikacijsko-informacijska kultura

  • Uređeno prije: 23mj
  • 73
  • Nema stručne ocjene
  • DOCX

    Opis materijala

    Uz ovaj nastavni sat predviđeno je korištenje prezentacije u aplikaciji Nearpod i njena kolaborativna funkcija. Učenici trebaju imati tablete kako bi mogli odgovarati na pitanja i surađivati u zadacima predviđenim aplikacijom. Ova nastavna priprema namijenjena je realizaciji integriranog/zajedničkog poučavanja nastave Hrvatskog jezika u 4. razredu (domena Kultura i mediji) i knjižnično-informacijskog i medijskog odgoja i obrazovanja. Učenici na aktivan način u knjižnici uz pomoć aplikacije koja omogućuje kolaboraciju (ispunjavanje ishoda međupredmetne teme Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije) razvijaju kompetencije samostalnog snalaženja u knjižnici i uočavaju bogatstvo različitih vrsta knjižne građe čime se pozitivno utječe na njihov stav o učenju (ispunjavanje ishoda međupredmetne teme Učiti kako učiti).

    Doprinosi

    Kristina Varžić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    0

    Skraćeni naziv

    Razlikovanje vrsta knjižne građe

    Vrsta materijala

    Nastavnička priprema

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    12.01.2024.

    Tagovi

    znanost, knjižnica, umjetnost, školska knjižnica, Klasifikacija, knjižnično informacijsko obrazovanje, književna umjetnost, knjižnični fond, referentna građa, informacijska znanost

    Datum unosa materijala

    12.01.2024.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1

    Komentari

    Nema komentara