Koncept: povijesna perspektiva: Napoleon

Koncept: povijesna perspektiva: Napoleon

  • Uređeno prije: 23mj
  • 71
  • Nema stručne ocjene

    Opis materijala

    Svrha ovog materijala je da učenici upoznaju različite stavove i razmišljanja koje su suvremenici imali o Napoleonu. Učenici će na pripremljenom materijalu raditi u grupama (5). Aktivnost je osmišljena kao jigsaw učionica što znači da će učenici u drugom koraku formirati nove grupe (5) u kojima će raditi kao sustručnjaci te zajednički ispuniti tablicu u kojoj će usporediti različite perspektive o Napoleonu. Ishodi na razini aktivnosti: učenik će moći: ​ 1. na temelju analize povijesnih izvora identificirati različita mišljenja i perspektive Napoleonovih suvremenika o njemu i njegovoj vladavini​ 2. objasniti zašto su Napoleonovi suvremenici imali različita mišljenja​ 3. zaključiti zašto je važno u istraživanju prošlosti imati na umu da izvori sadrže različita gledišta​ Priloženi materijal sadrži: 1. prezentaciju (Napoleon-povijesna perspektiva) kojoj je svrha da učenici u uvodnoj aktivnosti ponove što su naučili o Napoleonu i njegovoj upravi u osvojenim zemljama. Nakon uvodnog ponavljanja pomoću materijala u prezentaciji učitelj će učenicima predstaviti Napoleonove suvremenike, a učenici će tijekom grupnog rada upoznati njihove stavove (razmišljanja i perspektive) o Napoleonu. Učenici rade u grupama, svaka grupa dobit će radni listić s povijesnim izvorom i pitanjima za analizu izvora: 2. Radni listić: Beethovenova razmišljanja o Napoleonu- 3. Radni listić: Marmontova razmišljanja o Napoleonu 4. Radni listić: britanski karikaturist o Napolenu (analiza karikature) 5. Radni listić: španjolski slikar Goya: analiza slike 3.5.1808. 6. Radni listić: francuski slikar J.Louis David: analiza slike "Napoleon prelazi Alpe". 7. Radni listić: Perspektive: u novoformiranim grupama učenici će zajednički ispuniti tablicu u kojoj će usporediti različite perspektive. U završnoj aktivnosti ponovo će razmišljati o različitim stavovima i perspektivama Napoleonovih suvremenika kroz pitanja u kvizu (Wordwall). Za kraj će učenici raspravljati o tome zašto je važno u istraživanju prošlosti imati na umu da izvori sadrže različita gledišta.

    Doprinosi

    Dragica Reljić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
    Marija Krstinić, Metodičar

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV OŠ D.7.2. Učenik analizira utjecaj revolucija i ratova na preobrazbu državnog uređenja od 18. stoljeća do početka 20. stoljeća
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.3.2. Prepoznaje važnost odgovornosti pojedinca u društvu

    Skraćeni naziv

    Napoleon-povijesna perspektiva

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    30.08.2023.

    Tagovi

    NAPOLEON BONAPARTE, povijesna perspektiva

    Datum unosa materijala

    30.12.2023.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    Napoleon-povijesna perspektiva 1

    Komentari

    Nema komentara