Koncept: povijesna perspektiva: Napoleon
Koncept: povijesna perspektiva: Napoleon
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Povijest
- Uređeno prije: 23mj
- 71
- Nema stručne ocjene
Opis materijala
Svrha ovog materijala je da učenici upoznaju različite stavove i razmišljanja koje su suvremenici imali o Napoleonu. Učenici će na pripremljenom materijalu raditi u grupama (5). Aktivnost je osmišljena kao jigsaw učionica što znači da će učenici u drugom koraku formirati nove grupe (5) u kojima će raditi kao sustručnjaci te zajednički ispuniti tablicu u kojoj će usporediti različite perspektive o Napoleonu.
Ishodi na razini aktivnosti: učenik će moći:
1. na temelju analize povijesnih izvora identificirati različita mišljenja i perspektive Napoleonovih suvremenika o njemu i njegovoj vladavini
2. objasniti zašto su Napoleonovi suvremenici imali različita mišljenja
3. zaključiti zašto je važno u istraživanju prošlosti imati na umu da izvori sadrže različita gledišta
Priloženi materijal sadrži:
1. prezentaciju (Napoleon-povijesna perspektiva) kojoj je svrha da učenici u uvodnoj aktivnosti ponove što su naučili o Napoleonu i njegovoj upravi u osvojenim zemljama. Nakon uvodnog ponavljanja pomoću materijala u prezentaciji učitelj će učenicima predstaviti Napoleonove suvremenike, a učenici će tijekom grupnog rada upoznati njihove stavove (razmišljanja i perspektive) o Napoleonu.
Učenici rade u grupama, svaka grupa dobit će radni listić s povijesnim izvorom i pitanjima za analizu izvora:
2. Radni listić: Beethovenova razmišljanja o Napoleonu-
3. Radni listić: Marmontova razmišljanja o Napoleonu
4. Radni listić: britanski karikaturist o Napolenu (analiza karikature)
5. Radni listić: španjolski slikar Goya: analiza slike 3.5.1808.
6. Radni listić: francuski slikar J.Louis David: analiza slike "Napoleon prelazi Alpe".
7. Radni listić: Perspektive: u novoformiranim grupama učenici će zajednički ispuniti tablicu u kojoj će usporediti različite perspektive.
U završnoj aktivnosti ponovo će razmišljati o različitim stavovima i perspektivama Napoleonovih suvremenika kroz pitanja u kvizu (Wordwall).
Za kraj će učenici raspravljati o tome zašto je važno u istraživanju prošlosti imati na umu da izvori sadrže različita gledišta.
Doprinosi
Dragica Reljić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Dragica Reljić, Autor
Marija Krstinić, Metodičar
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV OŠ D.7.2. Učenik analizira utjecaj revolucija i ratova na preobrazbu državnog uređenja od 18. stoljeća do početka 20. stoljeća
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.3.2. Prepoznaje važnost odgovornosti pojedinca u društvu
Skraćeni naziv
Napoleon-povijesna perspektiva
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
30.08.2023.
Tagovi
NAPOLEON BONAPARTE, povijesna perspektiva
Datum unosa materijala
30.12.2023.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
Napoleon-povijesna perspektiva 1
Preporučeni materijali
koncept kontinuiteta i promjene "RAZVOJ GRADA I LUKE PLOČE"
Andrija Pećar
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Turizam i ugostiteljstvo • Turizam
PPTX
Tartan tkanina - modni koncept
KATE PRSKALO
Scenarij poučavanja
Obrazovni sadržaji • Umjetničke škole • Likovne škole • Dizajner tekstila
PDF
Komentari