Slušanje i upoznavanje primjera iz glazbene literature na nastavi solfeggia: koncepcijski zaokret ili praktični prinos?

Slušanje i upoznavanje primjera iz glazbene literature na nastavi solfeggia: koncepcijski zaokret ili praktični prinos?

  • Uređeno prije: 25mj
  • 179
  • Nema stručne ocjene
  • PDF

    Opis materijala

    Razumijevanje glazbene umjetnosti potiče se u glazbenoj školi, uz nastavu instrumenta, skupno muziciranje te nastavu solfeggia. Dobrobit se ogleda u poticanju učenikova umjetničkog izražavanja i razvoju umjetničkih znanja i vještina, ali i prenošenju nacionalnih i internacionalnih kulturnih vrijednosti. Odgovarajući na pitanja kako poboljšati nastavu solfeggia i približiti je učenicima, kako motivirati učenike i pomoći im da steknu glazbene kompetencije te razviju svoje potencijale, predavači ukazuju na nove pristupe nastavi solfeggia. Nizom konkretnih primjera opisuje se kako učenicima približiti umjetničku glazbu, predočavajući im cjelovitu sliku i otvarajući širok dijapazon doživljaja, glazbenoga iskustva, analize, sinteze, razumijevanja i vrednovanja glazbe.

    Doprinosi

    Nikola Lovrinić, Vlasnik (izdavač, osoba ili ustanova koja ima pravo iskorištavanja)

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Umjetničke škole
    • Obrazovni sadržaji-> Umjetničke škole-> Glazbene škole
    • Obrazovni sadržaji-> Umjetničke škole-> Glazbene škole-> Glazbenik instrumentalist-> Solfeggio

    Skraćeni naziv

    Slušanje i upoznavanje primjera iz glazbene literature na nastavi solfeggia

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    21.10.2023.

    Datum unosa materijala

    24.10.2023.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara