Stavovi i mišljenja učitelja i nastavnika gudačkih instrumenata o nastavnom procesu u glazbenoj/umjetničkoj školi”, akcijsko istraživanje
Opis materijala
“Stavovi i mišljenja učitelja i nastavnika
gudačkih instrumenata o nastavnom procesu
u glazbenoj/umjetničkoj školi” akcijsko istraživanje razmatra aktualna pitanja učitelja i nastavnika gudačkih instrumenata. Izražena su očekivanjima učitelja/nastavnika prema učeniku gudačkih instrumenata osnovne i učeniku srednje glazbene škole zahtjevima roditelja te ishodima obrazovanja. Na kraju su navedene promjene u broju učenika gudačkih instrumenata u razdoblju od 2013. do 2022. godine.
Doprinosi
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Umjetničke škole
- Obrazovni sadržaji-> Umjetničke škole-> Glazbene škole
- Obrazovni sadržaji-> Umjetničke škole-> Glazbene škole-> Glazbenik instrumentalist
- Obrazovni sadržaji-> Umjetničke škole-> Glazbene škole-> Glazbenik instrumentalist-> Viola
- Obrazovni sadržaji-> Umjetničke škole-> Glazbene škole-> Glazbenik instrumentalist-> Violončelo
- Obrazovni sadržaji-> Umjetničke škole-> Glazbene škole-> Glazbenik instrumentalist-> Kontrabas
Bilješke
Skraćeni naziv
Stavovi učitelja/nastavnika gudačkih instrumenata
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada (CC BY-NC-ND)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
22.04.2023.
Tagovi
upitnik, učitelj, glazbena škola, Umjetnička škola, nastavnik, gudački instrumenti
Datum unosa materijala
08.03.2023.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Zaustavimo nasilje u školi!
autorizirano predavanje
Informativni i dokumentarni sadržaji • Ostalo
PDF
Spol i rod
Gordana Mofardin
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 1. razred • Etika
PDF
Komentari
Silvana Vulas
04.01.2024. 17:00Učitelji/nastavnici različitih godina staža u obrazovanju u većini bez napredovanja u zvanju procjenjuju da većinom samostalno istražuju literaturu te pohađaju seminare za gudačke instrumente. Broj učenika kojima predaju je u prosjeku 5-10 osnovne glazbene škole, te do 2 učenika srednje glazbene škole i rijetko glazbene gimnazije. Učitelji/nastavnici smatraju da u roditelji očekuju od glazbenog obrazovanja opću zainteresiranost za glazbu, učenici druženje, a oni da učenici napreduju kroz kvalitetno obrazovanje za učenika osnovne glazbene škole, a kvalitetnu pripremu za akademiju smatraju osnovom za učenika srednje glazbene škole. Očekivanja na godišnjem ispitu se razlikuju. Većina škola koristi kolokvij. Obrazloženja za uvođenje kolokvija su najčešće poticaj za učenike da lakše savladaju ukupno ispitno gradivo, te ga učitelji/nastavnici smatraju korisnim. Većina ima dostupnog korepetitora na ispitu. U prosjeku organiziraju jednu produkciju (javni nastup) svih učenika. Nastavni plan i program smatraju adekvatnim za učenika prosječnih glazbenih sposobnosti. Pregled podataka broja učenika gudačkih instrumenata je pokazao da je ukupan broj učenika gudačkih instrumenata osnovne glazbene škole je tijekom godina rastao. Broj učenika gudačkih instrumenata za srednje škole je ostao isti uz smanjenje broja učenika kontrabasa unatoč smanjenju broja učenika redovne srednje škole. Broj područnih glazbenih škola se povećava unatoč smanjenju ukupnog broja učenika redovne osnovne škole Silvana Vulas, učitelj savjetnik Osnovna glazbena škola “Lovro pl. Matačić” Omiš
Učitelji/nastavnici različitih godina staža u obrazovanju u većini bez napredovanja u zvanju procjenjuju da većinom samostalno istražuju literaturu te pohađaju seminare za gudačke instrumente. Broj učenika kojima predaju je u prosjeku 5-10 osnovne glazbene škole, te do 2 učenika srednje glazbene škole i rijetko glazbene gimnazije. Učitelji/nastavnici smatraju da u roditelji očekuju od glazbenog obrazovanja opću zainteresiranost za glazbu, učenici druženje, a oni da učenici napreduju kroz kvalitetno obrazovanje za učenika osnovne glazbene škole, a kvalitetnu pripremu za akademiju smatraju osnovom za učenika srednje glazbene škole. Očekivanja na godišnjem ispitu se razlikuju. Većina škola koristi kolokvij. Obrazloženja za uvođenje kolokvija su najčešće poticaj za učenike da lakše savladaju ukupno ispitno gradivo, te ga učitelji/nastavnici smatraju korisnim. Većina ima dostupnog korepetitora na ispitu. U prosjeku organiziraju jednu produkciju (javni nastup) svih učenika. Nastavni plan i program smatraju adekvatnim za učenika prosječnih glazbenih sposobnosti. Pregled podataka broja učenika gudačkih instrumenata je pokazao da je ukupan broj učenika gudačkih instrumenata osnovne glazbene škole je tijekom godina rastao. Broj učenika gudačkih instrumenata za srednje škole je ostao isti uz smanjenje broja učenika kontrabasa unatoč smanjenju broja učenika redovne srednje škole. Broj područnih glazbenih škola se povećava unatoč smanjenju ukupnog broja učenika redovne osnovne škole Silvana Vulas, učitelj savjetnik Osnovna glazbena škola “Lovro pl. Matačić” Omiš