Stavovi i mišljenja učitelja i nastavnika gudačkih instrumenata o nastavnom procesu u glazbenoj/umjetničkoj školi”, akcijsko istraživanje

Stavovi i mišljenja učitelja i nastavnika gudačkih instrumenata o nastavnom procesu u glazbenoj/umjetničkoj školi”, akcijsko istraživanje

  • Uređeno prije: 26mj
  • 119
  • 1
  • PDF

    Opis materijala

    “Stavovi i mišljenja učitelja i nastavnika gudačkih instrumenata o nastavnom procesu u glazbenoj/umjetničkoj školi” akcijsko istraživanje razmatra aktualna pitanja učitelja i nastavnika gudačkih instrumenata. Izražena su očekivanjima učitelja/nastavnika prema učeniku gudačkih instrumenata osnovne i učeniku srednje glazbene škole zahtjevima roditelja te ishodima obrazovanja. Na kraju su navedene promjene u broju učenika gudačkih instrumenata u razdoblju od 2013. do 2022. godine.

    Doprinosi

    Silvana Vulas, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
    Silvana Vulas, Autor

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Umjetničke škole
    • Obrazovni sadržaji-> Umjetničke škole-> Glazbene škole
    • Obrazovni sadržaji-> Umjetničke škole-> Glazbene škole-> Glazbenik instrumentalist
    • Obrazovni sadržaji-> Umjetničke škole-> Glazbene škole-> Glazbenik instrumentalist-> Viola
    • Obrazovni sadržaji-> Umjetničke škole-> Glazbene škole-> Glazbenik instrumentalist-> Violončelo
    • Obrazovni sadržaji-> Umjetničke škole-> Glazbene škole-> Glazbenik instrumentalist-> Kontrabas

    Bilješke

    Skraćeni naziv

    Stavovi učitelja/nastavnika gudačkih instrumenata

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada (CC BY-NC-ND)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    22.04.2023.

    Tagovi

    upitnik, učitelj, glazbena škola, Umjetnička škola, nastavnik, gudački instrumenti

    Datum unosa materijala

    08.03.2023.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    avatar

    Silvana Vulas

    04.01.2024. 17:00

    Učitelji/nastavnici različitih godina staža u obrazovanju u većini bez napredovanja u zvanju procjenjuju da većinom samostalno istražuju literaturu te pohađaju seminare za gudačke instrumente. Broj učenika kojima predaju je u prosjeku 5-10 osnovne glazbene škole, te do 2 učenika srednje glazbene škole i rijetko glazbene gimnazije. Učitelji/nastavnici smatraju da u roditelji očekuju od glazbenog obrazovanja opću zainteresiranost za glazbu, učenici druženje, a oni da učenici napreduju kroz kvalitetno obrazovanje za učenika osnovne glazbene škole, a kvalitetnu pripremu za akademiju smatraju osnovom za učenika srednje glazbene škole. Očekivanja na godišnjem ispitu se razlikuju. Većina škola koristi kolokvij. Obrazloženja za uvođenje kolokvija su najčešće poticaj za učenike da lakše savladaju ukupno ispitno gradivo, te ga učitelji/nastavnici smatraju korisnim. Većina ima dostupnog korepetitora na ispitu. U prosjeku organiziraju jednu produkciju (javni nastup) svih učenika. Nastavni plan i program smatraju adekvatnim za učenika prosječnih glazbenih sposobnosti. Pregled podataka broja učenika gudačkih instrumenata je pokazao da je ukupan broj učenika gudačkih instrumenata osnovne glazbene škole je tijekom godina rastao. Broj učenika gudačkih instrumenata za srednje škole je ostao isti uz smanjenje broja učenika kontrabasa unatoč smanjenju broja učenika redovne srednje škole. Broj područnih glazbenih škola se povećava unatoč smanjenju ukupnog broja učenika redovne osnovne škole Silvana Vulas, učitelj savjetnik Osnovna glazbena škola “Lovro pl. Matačić” Omiš

    Učitelji/nastavnici različitih godina staža u obrazovanju u većini bez napredovanja u zvanju procjenjuju da većinom samostalno istražuju literaturu te pohađaju seminare za gudačke instrumente. Broj učenika kojima predaju je u prosjeku 5-10 osnovne glazbene škole, te do 2 učenika srednje glazbene škole i rijetko glazbene gimnazije. Učitelji/nastavnici smatraju da u roditelji očekuju od glazbenog obrazovanja opću zainteresiranost za glazbu, učenici druženje, a oni da učenici napreduju kroz kvalitetno obrazovanje za učenika osnovne glazbene škole, a kvalitetnu pripremu za akademiju smatraju osnovom za učenika srednje glazbene škole. Očekivanja na godišnjem ispitu se razlikuju. Većina škola koristi kolokvij. Obrazloženja za uvođenje kolokvija su najčešće poticaj za učenike da lakše savladaju ukupno ispitno gradivo, te ga učitelji/nastavnici smatraju korisnim. Većina ima dostupnog korepetitora na ispitu. U prosjeku organiziraju jednu produkciju (javni nastup) svih učenika. Nastavni plan i program smatraju adekvatnim za učenika prosječnih glazbenih sposobnosti. Pregled podataka broja učenika gudačkih instrumenata je pokazao da je ukupan broj učenika gudačkih instrumenata osnovne glazbene škole je tijekom godina rastao. Broj učenika gudačkih instrumenata za srednje škole je ostao isti uz smanjenje broja učenika kontrabasa unatoč smanjenju broja učenika redovne srednje škole. Broj područnih glazbenih škola se povećava unatoč smanjenju ukupnog broja učenika redovne osnovne škole Silvana Vulas, učitelj savjetnik Osnovna glazbena škola “Lovro pl. Matačić” Omiš