Suprotna rečenica

Suprotna rečenica

  • Uređeno prije: 36mj
  • 51
  • Nema stručne ocjene
Online pregledPreuzmite

    Opis materijala

    TIJEK AKTIVNOSTI   1. motivacijska aktivnosti – kroz usmjereni razgovor ponavljaju se jezični sadržaji (nezavisnosložene rečenice) Kako ste proveli slobodno vrijeme? Što ste radili za vikend? Jeste li se prošetali do Maksimira ili ste možda učili? Učenici odgovaraju jednostavnim ili složenim rečenicama. Učitelj usmjerava učenike da jednostavne rečenice preoblikuju u složene i obrnuto. Usmeno iznose primjere i ponavljaju nezavisnosložene rečenice koje su učili. (npr. Igrao sam nogomet u Maksimiru i družio se s prijateljima. Idemo u Maksimir ili ostajemo doma?Volim šetnju uz jezero uživam u bojama jeseni. Čitao sam knjigu. Gledala sam film.) 2. aktivnost – najava i gledanje medijskog sadržaja animiranoga filma U svoje slobodno vrijeme i učitelji uče kroz igru pohađajući različite edukacije. U Školi medijske kulture uče od filmskih profesionalaca kako snimiti ili nacrtati film. Pogledat ćete film koji su napravili učitelji na 24. ŠMK-u u Varaždinu ove godine. Muke po Gregoru     - animirani film     - trajanje: 4.20 min     - ŠMK Varaždin 2022.  Naputak za usmjereno gledanje Pažljivo pogledajte film kako biste saznali koje muke (problemi) muče Gregora. Pokušajte prepoznati kojom je animacijskom tehnikom nastao film. Projekcija 3. aktivnost – iznošenje dojmova i razgovor o filmu Učenici iznose svoj doživljaj filma - što im se svidjelo ili nije što ih je nasmijalo. (Geg ili smiješan obrat – Gregor plače dobiva dudu kupa se liže punjač.) Je li vas iznenadilo da su Gregor i njegovi prijatelji prikazani kao mobitel? Kojom su animacijskom tehnikom likovi oživljeni? Što se sve Gregoru događalo koje je probleme imao?  Prepoznajete li sebe u nekim Gregorovim životnim avanturama? Preneseno (metaforičko) značenje – život mobitela = život ljudi (rođenje djetinjstvo pubertet prve ljubavi svadba ozbiljnije bolesti starost smrt)                                                        4. aktivnost – uočavanje i definiranje novoga  gradivo   5. aktivnost – vježbanje na novim primjerima Učenici u skupinama rješavaju nastavni listić. 6.aktivnost – provjera točnosti odgovora Predstavnici skupina čitaju rješenja s nastavnoga listića. 7. aktivnost – ponovimo Učenici dopunjuju umnu mapu. 8. aktivnost - samovrednovanje 9. aktivnost - zadatci za rad kod kuće

    Doprinosi

    Melita Horvatek Forjan, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
    Melita Horvatek Forjan, Metodičar

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.8.5. Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o rečenicama po sastavu na oglednim i čestim primjerima

    Bilješke

    Skraćeni naziv

    Suprotnost

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    18.11.2022.

    Tagovi

    Nezavisnosložene rečenice, suprotni veznici, uporaba zareza

    Datum unosa materijala

    17.11.2022.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara