Opis materijala
TIJEK AKTIVNOSTI
1. motivacijska aktivnosti – kroz usmjereni razgovor ponavljaju se jezični sadržaji (nezavisnosložene rečenice)
Kako ste proveli slobodno vrijeme? Što ste radili za vikend? Jeste li se prošetali do Maksimira ili ste možda učili? Učenici odgovaraju jednostavnim ili složenim rečenicama. Učitelj usmjerava učenike da jednostavne rečenice preoblikuju u složene i obrnuto. Usmeno iznose primjere i ponavljaju nezavisnosložene rečenice koje su učili. (npr. Igrao sam nogomet u Maksimiru i družio se s prijateljima. Idemo u Maksimir ili ostajemo doma?Volim šetnju uz jezero uživam u bojama jeseni. Čitao sam knjigu. Gledala sam film.)
2. aktivnost – najava i gledanje medijskog sadržaja animiranoga filma
U svoje slobodno vrijeme i učitelji uče kroz igru pohađajući različite edukacije. U Školi medijske kulture uče od filmskih profesionalaca kako snimiti ili nacrtati film. Pogledat ćete film koji su napravili učitelji na 24. ŠMK-u u Varaždinu ove godine.
Muke po Gregoru
- animirani film
- trajanje: 4.20 min
- ŠMK Varaždin 2022.
Naputak za usmjereno gledanje
Pažljivo pogledajte film kako biste saznali koje muke (problemi) muče Gregora. Pokušajte prepoznati kojom je animacijskom tehnikom nastao film. Projekcija
3. aktivnost – iznošenje dojmova i razgovor o filmu
Učenici iznose svoj doživljaj filma - što im se svidjelo ili nije što ih je nasmijalo. (Geg ili smiješan obrat – Gregor plače dobiva dudu kupa se liže punjač.) Je li vas iznenadilo da su Gregor i njegovi prijatelji prikazani kao mobitel? Kojom su animacijskom tehnikom likovi oživljeni? Što se sve Gregoru događalo koje je probleme imao?
Prepoznajete li sebe u nekim Gregorovim životnim avanturama? Preneseno (metaforičko) značenje – život mobitela = život ljudi (rođenje djetinjstvo pubertet prve ljubavi svadba ozbiljnije bolesti starost smrt) 4. aktivnost – uočavanje i definiranje novoga gradivo
5. aktivnost – vježbanje na novim primjerima
Učenici u skupinama rješavaju nastavni listić.
6.aktivnost – provjera točnosti odgovora
Predstavnici skupina čitaju rješenja s nastavnoga listića.
7. aktivnost – ponovimo
Učenici dopunjuju umnu mapu.
8. aktivnost - samovrednovanje
9. aktivnost - zadatci za rad kod kuće
Doprinosi
Melita Horvatek Forjan, Autor
Melita Horvatek Forjan, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Melita Horvatek Forjan, Metodičar
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.8.5. Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o rečenicama po sastavu na oglednim i čestim primjerima
Bilješke
Skraćeni naziv
Suprotnost
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
18.11.2022.
Tagovi
Nezavisnosložene rečenice, suprotni veznici, uporaba zareza
Datum unosa materijala
17.11.2022.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Veliko početno slovo
Snežana Markan
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • BrAIn • Osnovna škola
DOCX
Riječi i rečenice - ponavljanje
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 1. razred • Hrvatski jezik
DOCX
Komentari