Matematika ljuta si k'o paprika

Matematika ljuta si k'o paprika

  • Uređeno prije: 36mj
  • 78
  • Nema stručne ocjene
Online pregledPreuzmite

    Opis materijala

    Nastavna priprava može poslužiti kao uvod u sat čitanja lektirnoga djela Sasvim sam popubertetio S. Pilić. Materijal je strukturiran od motivacijskog razgovora tumačenja nepoznatih riječi čitanja polaznog ulomka razgovora i interpretacije do zadavanja kreativnih zadataka. TIJEK AKTIVNOSTI  1.motivacijska aktivnosti – usmjereni razgovor i prezentacija učeničkih radova Kroz usmjereni razgovoru učenici otkrivaju koliko je matematika bitna u svakodnevnom životu. Matematičko znanje korisno je i kod namještanja alarma mobitela kako bismo se na vrijeme probudili i krenuli u školu. Brojevi su bitni u raznim područjima a ne samo u matematici -  u povijesti geografiji fizici kemiji... Učiteljica  podsjeća učenike na projektni zadatak koji su radili – Moj dan u budućnosti. Kako će izgledati vaš život za 15 godina kada budete živjeli u 2037.? Učenici su u projektnom zadatku napisali da žele biti pravnici dentalni tehničari učitelji ili astronomi prezentiraju svoje radove - Sunčev sustav i učionicu budućnosti. Učenici kroz prezentaciju radova objašnjavaju važnost matematike i geometrije. 2. aktivnost - najava i čitanje polaznog teksta Rješavanje slikovne zagonetke – Matematika ljuta si k'o paprika ulomak iz romana Sasvim sam popubertetio Sanje Pilić. Nekolicina učenika taj je roman za mlade pročitala u rujnu za lektiru po slobodnom izboru. Dva učenika koji su pročitali cijeli roman čitaju naglas ulomak iz čitanke. Tumačenje nepoznate riječi  – ezoterija grč. ezotheo – unutarnji  – skriveno tajno znanje koje su filozofi prenosili na učenike 3. aktivnost – iznošenje doživljaja razgovor  Tko je glavni lik koji razred pohađa? Kojim se nepotrebnim aktivnostima Luka bavi a one ga ometaju u učenju? Koji je predmet u školi Luki najveći problem? Kako je riješio svoj problem? Što mu je rekla profesorica Bešlić? Kako se osjećao kad je ispravio jedinicu? Prepoznajete li u Lukinim problemima i neke svoje probleme? („Pokušavam biti svoj.“) 4.aktivnost – interpretacija proznoga ulomka     Rješavanje zadataka – rad u parovima. 5. aktivnost – čitanje i komentiranje odgovora     Učenici čitaju odgovore uz mogućnost korekcije. 6. aktivnost – ponovimo     Uz pomoć fotoasocijacija.  7. aktivnost - samovrednovanje     Učenici vrednuju svoju aktivnost na satu. 8. aktivnost – zadatak za samostalan rad     Napiši sastavak od 150 riječi o nastavnom predmetu području koje najviše voliš i obrazloži svoj izbor. U pisanju se možeš koristiti razgovornim jezikom žargonizmima i humorom. Sastavak treba imati barem tri ulomka. Izaberi između ponuđenih tema: a) Hrvatski – sladak li si! b) Tjelesni – najlakši si! c) ___________________ (odaberi predmet o kojem ćeš pisati)

    Doprinosi

    Melita Horvatek Forjan, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
    Melita Horvatek Forjan, Metodičar

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.8.2. Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti

    Bilješke

    Skraćeni naziv

    Matematika

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    18.11.2022.

    Tagovi

    pisac, osobine likova, pripovjedač, roman za mlade

    Datum unosa materijala

    17.11.2022.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara