SCENARIJ POUČAVANJA - Igram na Fair play

SCENARIJ POUČAVANJA - Igram na Fair play

  • Uređeno prije: 47mj
  • 72
  • Nema stručne ocjene

    Opis materijala

    Scenarij poučavanja vodi učenike 1. razreda od upoznavanja pravila do spoznaje o važnosti pridržavanja dogovorenih pravila za funkcioniranje zajednice te osiguravanje rada u školskoj knjižnici. Upoznaju se sa službenim dokumentom koji regulira pravila ponašanja u školskoj knjižnici te sastavljaju Pravilnik vlastitog razrednog odjela. U radu se koriste metodom suradničke razmjene u paru i metodom vrednovanje kao učenje (vršnjačko vrednovanje) uz uporabu IKT-a. Korelacije i interdisciplinarnost: Hrvatski jezik, Priroda i društvao, Tjelesna kultura, Likovna kultura, Građanski odgoj i obrazovanje, Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije. Prilozi: lista za vršnjačko vrednovanje, poveznice na online igru i obrasce za vrednovanje.

    Doprinosi

    Nikolina Sabolić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.1.2. Opisuje kako društvene norme i pravila reguliraju ponašanje i međusobne odnose

    Bilješke

    Skraćeni naziv

    Bonton u školi i knjižnici

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    19.06.2022.

    Tagovi

    Bonton, pravila, ponašanje, društvene norme, međuljudski odnosi, školska knjižnica

    Datum unosa materijala

    16.01.2022.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara