Kako učiti?

Kako učiti?

  • Uređeno prije: 48mj
  • 84
  • Nema stručne ocjene
  • PDF

    Opis materijala

    I.Ledolomac: Učenici iznose iskustva o svom načinu učenja. Učenici rade u grupama uspoređujući svoja iskustva tražeći sličnosti i razlike. Na kraju predstavnik grupe iznosi rezultate. II.Razgovor: Što je učenje?  Učenici u razgovoru s pedagoginjom određuju svrhu učenja. Slažu se da je učenje složen proces. III. Upitnik: ispunjavaju upitnik Kakve su tvoje navike učenja? preuzet iz knjige Andrilović Ćudina: Psihologija učenja i pamćenja. (Pedagoginja je izradila obrazac.) Link upitnika: https://forms.gle/KUQD8H9WoVgbkfpG6  IV. Razgovor o rezultatima ankete a) Organizacija učenja- razgovor o potrebi planiranja učenja razlikujući dnevni tjedni plan i važnosti njegovog pridržavanja kako predvidjeti vrijeme odrediti prioritete odnosno planirati koje predmete treba prvo učiti. Pedagoginja je naglasila da treba učiti svaki dan. Također smo razgovarali o tome kako praviti i koliko trebaju trajati pauze. U razgovoru smo također istaknuli važnost odabira mjesta učenja. b) Kako praviti bilješke?:  s obzirom da je 80% učenika odgovorilo da znaju praviti bilješke pedagoginja ih je upoznala s novom metodom dva stupca. U jednom stupcu se pišu ključni pojmovi a u drugom podaci vezani za njih. U razgovoru učenici su naglasili da ne prave kognitivne mape. Pedagoginja je ukazala važnost izrade kognitivnih mapa te je učenicima dala nekoliko digitalnih alata za njihovu izradu. c) Kako se motivirati? Učenici su istaknuli da nemaju uvijek inspiraciju za učenje. Od strane pedagoginje su upozoreni da je ne čekaju. U razgovoru je učenicima naglašeno: da učenje treba započeti odmah stvari koje mogu odvraćati pažnju treba skloniti (stol očistiti od nepotrebni stvari) u nastavnim predmetima koje ne vole potrebno je  naći nešto zanimljivo prihvatiti greške (one se događaju svima) i bilo bi dobro učiti s prijateljem pozitivno misliti. d) Kako pristupiti tekstu: Pedagoginja je ukazala na važnost metode ČPČPP- Č-letimično pročitati P-pitati se koji je dio teksta bitan Č-usredotočeno čitati vidom i pamćenjem P-prepričati vlastitim riječima. P-ponavljati nakon nekoliko sati i dana V. Evaluacija -razgovor o tome što su čuli korisno i koliko im ta spoznaja može unaprijediti učenje

    Doprinosi

    Perislava Bešić Smlatić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.1. Planiranje - Učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje

    Skraćeni naziv

    Kako učiti?

    Vrsta materijala

    Nastavnička priprema

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje (CC BY)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    16.06.2022.

    Datum unosa materijala

    28.11.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.3

    Komentari

    Nema komentara