Pedagoška radionica "Zid različitih osobina"

Pedagoška radionica "Zid različitih osobina"

  • Uređeno prije: 26mj
  • 457
  • Nema stručne ocjene

    Opis materijala

    Ovaj materijal namijenjen je učiteljima i stručnim suradnicima za održavanje pedagoške radionice. Radionica "Zid različitih osobina" ima za cilj ojačati kod učenika pozitivne osobine tek kod učenika razviti osjećaj uvažavanja različitosti. Vrijeme provedbe: jedan školski sat. Materijal se sastoji od pripreme za radionicu i radnog lista u obliku osmosmjerke. Autor: Alen Hasikić pedagog. Samopoštovanje je slika o sebi. To je način na koji vrednujemo ono što činimo ono što jesmo i rezultate koje postižemo. Sliku o sebi stvaramo cijeloga života. U periodu između ranog djetinjstva i adolescencije djeca počinju postavljati pitanja kakva su ona zapravo i razmišljati o sebi nastojeći bolje razumjeti sama sebe. Stvarajući sliku o sebi stvaraju okvir za način doživljavanja svijeta koji ih okružuje i način komuniciranja s njim. Ulaskom u srednje djetinjstvo (od 6. do 12. godine) mijenjaju se osjećaji djece prema njima samima. Slika o sebi postaje sve složenija i istančanija. Počinju shvaćati da imaju jedinstvene kvalitete. Djeca školske dobi imaju bolje i dublje razumijevanje ne samo toga što jesu nego i svojih vrijednosti i sposobnosti. Uključenost u socijalnu okolinu poput vrtića škole ili sportskog kluba potiče ih da se uspoređuju s drugom djecom i sa slikom onoga što bi željeli biti. Takvo vrednovanje sebe u odnosu na idealnu sliku može im donijeti i pozitivne i negativne informacije o njima samima budući da počinju prepoznavati svoje jake strane i slabosti. Kroz takvo se vrednovanje počinje razvijati samopoštovanje. Djeca od roditelja i drugih značajnih osoba iz njihova života traže potvrdu da su voljena važna i sposobna. Zbog toga značajnu ulogu u nastanku pozitivne slike kod djece imaju roditelji i druge odrasle osobe koje brinu o njima ali također i njihovi vršnjaci. Način na koji dijete vidi samo sebe značajno utječe na njegove osjećaje rad i naposljetku na postignuće. Što dijete ima veće samopoštovanje bit će samouvjerenije u svoje sposobnosti lakše će nalaziti prijatelje i donositi odluke. Samopoštovanje utječe i na školski uspjeh. Djeca koja imaju pozitivno mišljenje o sebi češće imaju bolji uspjeh u školi. Dobar školski uspjeh opet povećava njihovo samopoštovanje. S druge strane djeca koja imaju lošiji uspjeh u školi često imaju i nisko samopoštovanje. Osobine djeteta visokog samopoštovanja: lako sklapa prijateljstva uspješno se zabavlja samo ili u društvu s drugom djecom veselo je i puno energije koju često prenosi i na drugu djecu uspješno surađuje s vršnjacima i odraslima zna donositi odluke kreativno je i sigurno u svoje sposobnosti radi bolje i uz manji napor zadovoljnije je svojim radom te očekuje uspjeh. Osobine djeteta niskog samopoštovanja: nije zadovoljno sobom podcjenjuje se ima negativno mišljenje o sebi svoje neuspjehe pripisuje vlastitoj nesposobnosti uspjeh pripisuje sreći sklono je tražiti odobravanje od drugih očekuje da će doživjeti neuspjeh i da će ga drugi odbaciti i češće se sukobljava s roditeljima. TRAJANJE: jedan školski sat (45 minuta)   SUDIONICI: učenici 4. razreda   CILJ: Poticanje razvoja pozitivne slike o sebi UČENIČKA POSTIGNUĆA/ISHODI:   Učenik će izdvojiti vlastite pozitivne osobine Učenik će prepoznati i uvažavati osobine drugih učenika Učenik će razlikovati poželjne od nepoželjnih osobina NASTAVNA SREDSTVA I POMAGALA: hamer papir za plakat olovka škare osmosmjerka na A4 papiru flomasteri/bojice ljepilo papir A4 računalo projektor

    Doprinosi

    Alen Hasikić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred

    Bilješke

    Skraćeni naziv

    Zid različitih osobina - radionica

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    12.03.2022.

    Tagovi

    radionica, učenici, učitelji, osobine, stručni suradnici

    Datum unosa materijala

    11.03.2022.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara