Opis materijala
ISTRAŽIVAČKI RAD Zašto su stanice male
Hoće li se istom količinom tvari brže napuniti manja ili veća stanica?
Zadatak:
Oguli krumpir, izreži ga tako da napraviš dvije kocke. Jedna kocka treba biti bridova 1 cm, a druga bridova 3 cm. (dimenzije mogu biti približne, bitno da je jedna manja, a druga veća). Kocke krumpira poslužit će nam kao modeli stanica.
Obje kockice stavi na plitki tanjur ili neku nepromočivu podlogu.
Na obje kocke krumpira kapni prehrambenu boju, tintu ili tuš.
Promatraj prodiranje boje u obje kockice.
Ravnalom izmjeri debljinu sloja krumpira na kojem uočavaš promjenu boje. Zabilježi podatke u tablicu.
Fotografiraj uočeno.
Za svaku kocku izračunaj površinu i volumen. Izračunaj i omjer oplošja (površine) i volumena. Podatke prikaži tablično, grafički i slikovno. Za grafički prikaz na donju vodoravnu os stavi omjer površine i volumena, a na okomitu os dužinu prodora tvari.
Doprinosi
Leopoldina Vitković, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Leopoldina Vitković, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Biologija
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Biologija-> D. Prirodoznanstveni pristup
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Biologija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> BIO OŠ D.7.1. Primjenjuje osnovna načela znanstvene metodologije i objašnjava dobivene rezultate
Bilješke
Skraćeni naziv
Zašto su stanice male
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje (CC BY)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
23.01.2022.
Tagovi
površina, volumen, stanice
Datum unosa materijala
22.01.2022.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
108 neurorazvojnih izazova za rad u učionici i vani (za sve razrede) - hrvatski jezik
Danijela Valenta
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 4. razred • Zdravlje
DOCX
Ogledni primjer prilagodbi metoda, sadržaja i aktivnosti za učenike s teškoćama - Rad s ulaznim vrijednostima, 5. razred
Igor Dobrača
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Informatika
PDF
Komentari