Scenarij za inovativno poučavanja engleskog jezika-gimnazije

Scenarij za inovativno poučavanja engleskog jezika-gimnazije

  • Uređeno prije: 63mj
  • 94
  • Nema stručne ocjene

    Opis materijala

    U ovom scenariju poučavanja učenici izražavaju mišljenje s obzirom na temu-stress and memory- metodom Sokratovog dijaloga koriste vokabular koji se tiče dijelova mozga (interdisciplinarnost-biologija i psihologija) kako bi razumjeli Ted-talk video "The surprising link between stress and memory" popunjavaju nastavni listić te odgovaraju na pet pitanja iz Kahoot kviza i na kraju daju savjete kako prevladati stresne situacije u životu. Na kraju sata učenici promišljaju što su naučili što im nije bilo jasno i o čemu bi željeli naučiti još više tzv. 3-2-1 tehnikom (vrednovanje za učenje).

    Doprinosi

    Mihaela Schmidt, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) EJ C.2.4. Povezuje i koristi se različitim tehnikama kreativnoga izražavanja - propituje i vrednuje postojeće i osmišljava nove ideje povezane s osobnim iskustvima i općim - stručnim sadržajima

    Bilješke

    Skraćeni naziv

    Stress and memory-metodička preporuka

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje (CC BY)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.06.2021.

    Tagovi

    interdisciplinarnost, TED, stress and memory, Sokratov dijalog, talk

    Datum unosa materijala

    08.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.1

    Komentari

    Nema komentara