Opis materijala
OŠ HJ B.3.1.
Učenik povezuje sadržaj i temu književnoga teksta s vlastitim iskustvom.
Prezentacija prikazuje metodički pristup interpretaciji pjesme Medo se prerano probudio Dobriše Cesarića. Nakon kratkog razgovora o tome kako se učenici osjećaju kad se prerano probude, slijedi zamišljanje i govorno iskazivanje učenika o tome kako se neki spavači zimskog sna osjećaju kad se probude usred zime. Učenici rješavaju kviz znanja i podsjećaju se koje su životinje zimski spavači, a koje životinje zimi traže hranu. Nakon slušanja pjesme, učenici iskazuju svoj doživljaj. Uočavaju i traže rimu i pjesničke slike. Kvizom provjeravaju razumijevanje pjesme.
Doprinosi
Bogdanka Conjar, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Bogdanka Conjar, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Hrvatski jezik
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo
Bilješke
OŠ HJ B.3.1.
Učenik povezuje sadržaj i temu književnoga teksta s vlastitim iskustvom.
Skraćeni naziv
MSPP
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje (CC BY)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
21.02.2021.
Tagovi
pjesma, tema, rima
Datum unosa materijala
14.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Aktivnost: Kako se brojevi odnose jedan prema drugome, 2. dobna skupina od 11. do 15. godine
Nataša Tomljanović, Željka Hanžek, Dinka Žulić, Antonija Capan
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Matematika/Matematičke vještine • 2. dobna skupina
DOCX

Ispit iz nezavisnosloženih rečenica za učenike koji se školuju po prilagođenom programu
Ana Derenčinović Shala
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Hrvatski jezik
DOC
Komentari