Pogreške su dobrodošle

e-skole

Pogreške su dobrodošle

  • Uređeno prije: 58mj
  • 159
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Učenici mogu učiti iz svojih pogrešaka pa im treba dopustiti i da pogriješe. Važno je motivirati učenike da se radi pogrešaka ne obeshrabre i odustanu nego nastave učiti. Svrha aktivnosti ovog scenarija je u učionici stvoriti atmosferu u kojoj su pogreške dobrodošle te se učenici zbog njih ne osjećaju posramljenima.

    Doprinosi

    Željka Drniković, Autor
    doc. dr. sc. Vesna Deželjin, Recenzent
    Klara Matejčić, Autor
    Martina Hein, Recenzent
    Ivana Fundurulić, Recenzent
    Kristina Rismondo, Recenzent
    Ivan Kardum, Recenzent
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Natalia Dujić, Urednik

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.5.3. Učenik čita tekst, izdvaja ključne riječi i objašnjava značenje teksta
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.5.5. Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o promjenjivim i nepromjenjivim riječima na oglednim i čestim primjerima
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.5.2. Učenik razlikuje temeljna žanrovska obilježja književnoga teksta
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.5.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.5.1. Učenik istražuje i interpretira različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava služeći se likovnim i vizualnim jezikom
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.5.2. Učenik opisuje i uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazuje na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.2.3. Kreativno mišljenje - Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.2.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Priroda-> D. Prirodoznanstveni pristup-> OŠ PRI D.5.2. Učenik objašnjava cilj i ulogu znanosti te međuodnos znanosti i društva
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> C. Oblik i prostor-> MAT OŠ C.5.3. Osnosimetrično i centralnosimetrično preslikava skupove točaka u ravnini
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> C. Oblik i prostor-> MAT OŠ C.5.2. Opisuje i crta odn. konstruira geometrijske likove te stvara motive koristeći se njima
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) TJ C.5.1. Učenik stječe pozitivan stav prema učenju talijanskoga jezika
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) TJ A.5.4. Učenik piše vrlo kratak i jednostavan tekst poznate tematike
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) TJ C.5.2. Učenik pronalazi, u skladu s potrebama, različite jednostavne izvore informacija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) TJ C.5.3. Učenik odabire i primjenjuje osnovne strategije učenja talijanskoga jezika

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    učenje, strip, hipoteza, istraživanje, Geometrijski lik, pokus, osna simetrija, pogreške, divergentno mišljenje, kognitivna uvjerenja usmjerena na stabilnost ili rast i razvoj, lirska poezija, morfološke kategorije, promjenjive i nepromjenjive riječi, linije po toku, stvaralački proces, skup točaka, pretpostavka

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara