Opis materijala
Učenici mogu učiti iz svojih pogrešaka pa im treba dopustiti i da pogriješe. Važno je motivirati učenike da se radi pogrešaka ne obeshrabre i odustanu nego nastave učiti. Svrha aktivnosti ovog scenarija je u učionici stvoriti atmosferu u kojoj su pogreške dobrodošle te se učenici zbog njih ne osjećaju posramljenima.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Vida Bilogrević Gatolin, Autor
Sanela Jukić, Autor
Stanka Svetličić, Autor
Gordana Košćec Bousfield, Autor
Željka Drniković, Autor
doc. dr. sc. Vesna Deželjin, Recenzent
Klara Matejčić, Autor
Martina Hein, Recenzent
Ivana Fundurulić, Recenzent
Kristina Rismondo, Recenzent
Ivan Kardum, Recenzent
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Natalia Dujić, Urednik
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.5.3. Učenik čita tekst, izdvaja ključne riječi i objašnjava značenje teksta
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.5.5. Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o promjenjivim i nepromjenjivim riječima na oglednim i čestim primjerima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.5.2. Učenik razlikuje temeljna žanrovska obilježja književnoga teksta
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.5.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.5.1. Učenik istražuje i interpretira različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava služeći se likovnim i vizualnim jezikom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.5.2. Učenik opisuje i uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazuje na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.2.3. Kreativno mišljenje - Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.2.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Priroda-> D. Prirodoznanstveni pristup-> OŠ PRI D.5.2. Učenik objašnjava cilj i ulogu znanosti te međuodnos znanosti i društva
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> C. Oblik i prostor-> MAT OŠ C.5.3. Osnosimetrično i centralnosimetrično preslikava skupove točaka u ravnini
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> C. Oblik i prostor-> MAT OŠ C.5.2. Opisuje i crta odn. konstruira geometrijske likove te stvara motive koristeći se njima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) TJ C.5.1. Učenik stječe pozitivan stav prema učenju talijanskoga jezika
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) TJ A.5.4. Učenik piše vrlo kratak i jednostavan tekst poznate tematike
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) TJ C.5.2. Učenik pronalazi, u skladu s potrebama, različite jednostavne izvore informacija
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) TJ C.5.3. Učenik odabire i primjenjuje osnovne strategije učenja talijanskoga jezika
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
učenje, strip, hipoteza, istraživanje, Geometrijski lik, pokus, osna simetrija, pogreške, divergentno mišljenje, kognitivna uvjerenja usmjerena na stabilnost ili rast i razvoj, lirska poezija, morfološke kategorije, promjenjive i nepromjenjive riječi, linije po toku, stvaralački proces, skup točaka, pretpostavka
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali
Aktivnost - Što su pekarski proizvodi
Ivana Lukić
Didaktičko-metodičke upute za učenike s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Upoznavanje uže i šire okoline • 2. dobna skupina
DOCX
Mali jezični savjetnik: najčešće jezične pogreške
Ivana Ostrički
Priručnik
Informativni i dokumentarni sadržaji • Stručno usavršavanje nastavnika
PDF
Komentari