Moćna gomilica

e-skole

Moćna gomilica

  • Uređeno prije: 26mj
  • 188
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Grupni rad kao oblik nastave ima veliki odgojni potencijal: senzibilizira učenike na promjenu radnog ozračja povećava njihovo samopouzdanje razvija svijest o odgovornosti pospješuje komunikaciju usmjerava učenike na pružanje vršnjačke pomoći te produbljuje odnose među učenicima. U ovom scenariju poučavanja učenici će upoznati pravila grupnog rada osmišljavajućii svoj glas murmuracije kupujući pametno provodeći pokus o svojstvima vode orijentirajući se uz pomoć plana grada te osmišljavajući idejno rješenje za uređenje školskog prostora.

    Doprinosi

    Natalia Dujić, Urednik
    Vida Bilogrević Gatolin, Autor
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Ivana Fundurulić, Recenzent
    Martina Hein, Recenzent
    doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent
    Ana Popović, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Glazbena kultura-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> OŠ GK A.5.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.5.1. Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.5.3. Učenik sviranjem i-ili pokretom izvodi umjetničku, tradicijsku, popularnu ili vlastitu glazbu. Sudjeluje u različitim glazbenim igrama i aktivnostima glazbenog stvaralaštva
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO OŠ B.5.3. Učenik se orijentira u zavičaju s pomoću topografske karte, plana grada (naselja) i kompasa
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.2.1. Upravljanje informacijama - Uz podršku učitelja ili samostalno traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.2.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Priroda-> A. Organiziranost prirode-> OŠ PRI A.5.1. Učenik objašnjava temeljnu građu prirode
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> A. Brojevi-> MAT OŠ A.5.5. Računa s decimalnim brojevima
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> D. Mjerenje-> MAT OŠ D.5.3. Primjenjuje računanje s novcem

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    voda, Decimalni brojevi, Računanje s novcem, grupni rad, izvannastavna aktivnost, svojstva vode, orijentacija, plan grada, kompas, produkt dizajn, uloge, pijanist, pravila grupnog rada, solist, elektronička glazba, crossover glazba, računske operacije s decimalnim brojevima, sastav vode, oblik i namjena prostora

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara