Opis materijala
Grupni rad kao oblik nastave ima veliki odgojni potencijal: senzibilizira učenike na promjenu radnog ozračja povećava njihovo samopouzdanje razvija svijest o odgovornosti pospješuje komunikaciju usmjerava učenike na pružanje vršnjačke pomoći te produbljuje odnose među učenicima. U ovom scenariju poučavanja učenici će upoznati pravila grupnog rada osmišljavajućii svoj glas murmuracije kupujući pametno provodeći pokus o svojstvima vode orijentirajući se uz pomoć plana grada te osmišljavajući idejno rješenje za uređenje školskog prostora.
Doprinosi
Zrinka Denić, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Damir Belavić, Autor
Zrinka Šimunović, Autor
Anita Sečan, Autor
Tvrtko Pleić, Autor
Gordana Košćec Bousfield, Autor
Natalia Dujić, Urednik
Vida Bilogrević Gatolin, Autor
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Ivana Fundurulić, Recenzent
Martina Hein, Recenzent
doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent
Ana Popović, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Glazbena kultura-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> OŠ GK A.5.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.5.1. Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.5.3. Učenik sviranjem i-ili pokretom izvodi umjetničku, tradicijsku, popularnu ili vlastitu glazbu. Sudjeluje u različitim glazbenim igrama i aktivnostima glazbenog stvaralaštva
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO OŠ B.5.3. Učenik se orijentira u zavičaju s pomoću topografske karte, plana grada (naselja) i kompasa
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.2.1. Upravljanje informacijama - Uz podršku učitelja ili samostalno traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.2.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Priroda-> A. Organiziranost prirode-> OŠ PRI A.5.1. Učenik objašnjava temeljnu građu prirode
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> A. Brojevi-> MAT OŠ A.5.5. Računa s decimalnim brojevima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> D. Mjerenje-> MAT OŠ D.5.3. Primjenjuje računanje s novcem
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
voda, Decimalni brojevi, Računanje s novcem, grupni rad, izvannastavna aktivnost, svojstva vode, orijentacija, plan grada, kompas, produkt dizajn, uloge, pijanist, pravila grupnog rada, solist, elektronička glazba, crossover glazba, računske operacije s decimalnim brojevima, sastav vode, oblik i namjena prostora
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali
Trenutno nema materijala
Komentari