Misli pretresi, kritičko mišljenje iznesi

e-skole

Misli pretresi, kritičko mišljenje iznesi

  • Uređeno prije: 25mj
  • 241
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Kritičko razmišljanje utemeljeno je na usvajanju novih znanja analiziranju razlika i uspoređivanju različitih situacija promatranju i zaključivanju o uzročno-posljedičnim vezama i izdvajanju ideja iz različitih promatranih situacija. Svrha ovog scenarija je učenicima osigurati primjerenu okolinu za razvoj kritičkog mišljenja: istražujući što da nije bilo Rimljana sličnosti i razlike srednjovjekovnih i modernih trubadura politike stanovništva matematičke problemske zadatke uspoređujući TV vijest i TV reportažu.

    Doprinosi

    Natalia Dujić, Urednik
    Jelena Huzanić, Autor
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Nada Lodeta, Recenzent
    doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent
    Ana Popović, Recenzent
    Ivana Fundurulić, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.3. Učenik slušno prepoznaje i analizira obilježja glazbeno-stilskih razdoblja te glazbenih pravaca i žanrova
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.3. Učenik opisuje povijesni razvoj glazbene umjetnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.4. Učenik razlikuje različite vrste glazbe i glazbene žanrove te opisuje njihove međusobne utjecaje i spajanja (crossover i fuzija)
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO SŠ B.2.2. Učenik analizira uzroke i posljedice suvremenih demografskih procesa na lokalnoj, nacionalnoj i svjetskoj razini s pomoću tablica, grafičkih prikaza i geografske karte
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i samostalno ih primjenjuje u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.3. Kreativno mišljenje - Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.4. Kritičko mišljenje - Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i samostalno ih primjenjuje u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.3. Kreativno mišljenje - Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.4. Kritičko mišljenje - Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT SŠ B.1.3. Primjenjuje proporcionalnost, postotke, linearne jednadžbe i sustave linearnih jednadžbi
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Latinski jezik-> C. Civilizacija i baština-> SŠ (2) LJ C.2.1. Nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Latinski jezik-> C. Civilizacija i baština-> SŠ (2) LJ C.2.2. Komentira, diskutira i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    kreativno mišljenje, reportaža, vijest, knjige, kritičko mišljenje, izvannastavna aktivnost, putopis, Linearna jednadžba, Problemski zadaci, trubaduri, glazbene preferencije, obrazovanje u Rimu, biblioteke, tjelesni odgoj, svjetovna glazba srednjega vijeka, politike stanovništva, mjere politika stanovništva, novinarstvo, novinarska skupina

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.6

    Komentari

    Nema komentara