Zašto je važno biti u "dobrom" društvu?

e-skole

Zašto je važno biti u "dobrom" društvu?

  • Uređeno prije: 25mj
  • 239
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Tijekom puberteta mladi se intenzivno mijenjaju i odrastaju eksperimentiraju u odnosima s vršnjacima i odraslima i često puta se sukobljavaju s okolinom. Radi se o vrlo osjetljivom razdoblju života u kojem stječu samopouzdanje i samopoštovanje i pronalaze društvo u kojem se osjećaju prihvaćenima. Izborom poticajne sredine i asertivnog načina ponašanja lakše prihvaćaju odgovornost za vlastite odluke i posljedice svojega ponašanja.

    Doprinosi

    Ivana Lukšić, Urednik
    Ljiljana Hanžek, Autor
    Vida Bilogrević Gatolin, Autor
    doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
    Nenad Šunić, Recenzent
    Danijela Stanić, Recenzent
    dr. sc. Jelena Blašković, Recenzent
    Tanja Bešlić, Recenzent
    dr. sc. Monika Kukuruzović, Recenzent
    Nataša Tomljanović, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.7.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Glazbena kultura-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> OŠ GK A.8.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Glazbena kultura-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> OŠ GK A.8.3. Učenik slušno i vizualno prepoznaje, razlikuje, opisuje i uspoređuje glazbeno-scenske i vokalno-instrumentalne vrste
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> OŠ TZK D.6.3. Sudjeluje u natjecanjima koja razvijaju sposobnost samoregulacije, suradničkog odnosa i nenasilnog rješavanja sukoba
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.1.A Opisuje i procjenjuje vršnjački pritisak
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.1.B Razlikuje i vrednuje različite načine komunikacije i ponašanja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.1.A Opisuje i procjenjuje vršnjački pritisak
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.1.B Razlikuje i vrednuje različite načine komunikacije i ponašanja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.1.A Opisuje i procjenjuje vršnjački pritisak
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.1.B Razlikuje i vrednuje različite načine komunikacije i ponašanja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO OŠ B.8.2. Analizira utjecaj životnih navika i rizičnih čimbenika na zdravlje organizma ističući važnost prepoznavanja simptoma bolesti i pravovremenoga poduzimanja mjera zaštite
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Matematika-> E. Podaci, statistika i vjerojatnost-> MAT OŠ E.7.1. Organizira i analizira podatke prikazane dijagramom relativnih frekvencija

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    ovisnost, živčani sustav, strip, glazbeno, Asertivnost, frekvencija, komentar, scenske vrste, relativna frekvencija, Mjuzikl, song, Stupčasti dijagram, kružni dijagram, Tjelesna aktivnost, mozak, dobro društvo, loše

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.7

    Komentari

    Nema komentara