Opis materijala
Za izvedbu ove nastavne jedinice potrebna je zemljopisna karta Hrvatske. Učenici pokazuju hrvatske regije. Razgovaramo o tome kojim se narječjem govori u pojedinoj regiji. Zatim na ploči crtam tablicu s tri stupca u koju zatim upisujemo regije prema narječjima. Za ponavljanje dajem im slijepu kartu Hrvatske koju sam prethodno pripremila. Učenici upisuju regije i narječja. Rade u paru. I sama im pomažem u tome kako bi njihova karta bila uredna. Potom ju svaki učenik zalijepi u svoju bilježnicu. Ishod: učenik spoznaje da je svako narječje nacionalno blago i da se trebaju ponositi svojim narječjem njegovati ga govoriti njime jer time čuvaju tradiciju. Također bitno je i naglasiti svrhu standardnoga jezika kao jezika za javnu uporabu.
Doprinosi
Sanja Cmrečnjak, Autor
Sanja Cmrečnjak, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Turizam i ugostiteljstvo
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Turizam i ugostiteljstvo-> Ugostiteljstvo
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Turizam i ugostiteljstvo-> Ugostiteljstvo-> Pomoćni kuhar i slastičar - TES
Bilješke
Skraćeni naziv
Narječja
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
10.06.2020.
Tagovi
učenici s teškoćama, hrvatski, TES, posebni program, Hrvatski standardni jezik, učenici s posebnim potrebama, narječja
Datum unosa materijala
08.09.2019.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Povijest jezika - vježba
Melita Horvatek Forjan
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Hrvatski jezik
DOCX
PISANA PRIPRAVA ZA IZVEDBU NASTAVNOG SATA IZ TALIJANSKOG JEZIKA Sati: 2 sata (blok sat) NASTAVNA JEDINICA: Moj dan - La mia giornata
Sandra Crnković Kranjčec
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 1. razred • Strani jezik
DOCX

Komentari