Opis materijala
Učenici će na satu Hrvatskoga jezika moći analizirati svoje svakodnevne stresne situacije i osvijestiti kako njihova vlastita kognitivna procjena i pogreške u mišljenju oblikuju doživljaj situacije stresnom. U sklopu Njemačkoga jezika otkrit će vlastite kradljivce vremena i upoznati se s metodama upravljanja vremenom kako bi se opremili za borbu protiv stresa u pojačanim školskim zahtjevima. Na Matematici će proučiti pozitivne učinke stresa u testnoj situaciji (da i to je moguće) dok će na Kemiji bez stresa proučiti biokemijske promjene u organizmu. Naposljetku i od životinja učenici mogu štošta naučiti o nošenju sa stresom na satu Biologije a gdje drugdje? Ok možda i u bakinom kokošinjcu ili zoološkom vrtu.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Mirela Babić, Autor
Snježana Fištrović, Autor
Ivana Martinić, Autor
Nataša Sajko, Autor
Kristina Jelić, Urednik
Ljiljana Igrić, Autor
doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
Anita Križanac Rašić, Recenzent
izv. prof. dr. sc. Darija Marković, Recenzent
Adriana Ivandić, Recenzent
Martina Hein, Recenzent
Nataša Tomljanović, Recenzent
Marijana Žgela Putniković, Autor
Zrinka Pongrac Štimac, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.1.1. Učenik opisuje i pripovijeda u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.1.4. Učenik piše tekstove opisnoga i pripovjednog diskursa u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.1.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut tekstom
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Kemija-> A. Tvari-> KEM SŠ A.1.3. Povezuje građu tvari s njihovim svojstvima
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO SŠ B.2.1. Objašnjava održavanje i narušavanje homeostaze u različitih organizama
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> A. Organiziranost živoga svijeta-> BIO SŠ A.2.2. Uspoređuje specifičnosti građe pojedinih organizama i povezuje ih s razvojnim stablom živoga svijeta
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO SŠ B.2.3. Uspoređuje prilagodbe organizama na životne uvjete te ih povezuje s evolucijom živoga svijeta na Zemlji
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> C. Energija u živome svijetu-> BIO SŠ C.2.2. Uspoređuje energetske potrebe organizama u različitim fiziološkim stanjima
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Matematika-> E. Podaci, statistika i vjerojatnost-> MAT SŠ E.1.1. Barata podatcima prikazanima na različite načina
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.4.2. Upravlja svojim emocijama i ponašanjem
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.4.2. Upravlja svojim emocijama i ponašanjem
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.2.1. Učenik razumije kratke i jednostavne tekstove pri slušanju i čitanju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.2.3. Učenik sudjeluje u kratkoj i vrlo jednostavnoj govornoj interakciji
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.2.4. Učenik piše kratke i vrlo jednostavne tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (2) NJ C.2.1. Učenik kombinira i primjenjuje veći broj strategija učenja i uporabe jezika koje odgovaraju njegovu stilu učenja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (2) NJ C.2.2. Učenik pronalazi i upotrebljava jednostavne informacije iz različitih izvora pritom se služeći osnovnim vještinama kritičkoga mišljenja
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
28.03.2020.
Datum unosa materijala
28.03.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.6
Preporučeni materijali
POZITIVNE EMOCIJE-Možemo li biti sretniji?
Domina Cikatić Šanić
Obrazovni sadržaji • Cjeloživotno učenje
PDF

Nemoj me ništa pitati!
Antonela Berić
Scenarij poučavanja
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Hrvatski jezik
ZIP
Uređeno prije: 37mj
91
Komentari