Opis materijala
Učenici samostalno rješavaju problemski zadatak prema zadanim kriterijima i dana im je mogućnost rješavanja istog na više različitih načina. Učenici dva školska sata u grupama od četvero rješavaju problem uz potrebne intervencije nastavnika. Nastavnik na početku sata iznosi problem s jasno postavljenim kriterijima. S učenicima raspravlja o mogućnostima rješavanja problema. Nakon toga učenici se temeljem upute nastavnika dijele u grupe po četvero. U rješavanju problema nastavnik po potrebi intervenira i dodatno obrazlaže dijelove problem ukoliko se pojavi potreba za tim. Obilazi učenike i komentira rješenja te daje sugestije. U drugoj polovici drugog dijela sata nastavnik pregledava rješenja učenika. Nastavnik s učenicima komentira sva rješenja i eventualne propuste te načine kao bi se ti propusti mogli ispraviti.
Doprinosi
Zoran Hercigonja, Autor
Zoran Hercigonja, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Informativni i dokumentarni sadržaji-> IKT-> Korištenje tehnologije u obrazovanju
Bilješke
Skraćeni naziv
Primjer dobre prakse
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada (CC BY-NC-ND)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
27.11.2019.
Tagovi
Programiranje, IGRA, programske strukture
Datum unosa materijala
24.11.2019.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Osobe zaslužne za razvoj biologije
Irena Futivić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 1. razred • Biologija
GLAZBOM KROZ EUROPU - EUROPSKA TRADICIJSKA GLAZBA
Ante Gašpardi
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Glazbena kultura
PDF
Komentari