Opis materijala
Grafičko programiranej igara primjer je dobre prakse kojoj je cilj na zabavniji i motivirajući način usvojiti temeljne koncepte programiranja i logičkog razmišljanja. Želi se na temelju osmišljenog konceptualnog scenarija razviti dvodimenzionalna igra koju učenici sami razvijaju u dvije aplikacije za grafičko programiranje: GameMaker-Studio 1.4 i
Construct 2.
Učenici su samostalno uz minimalne nastavnikove intervencije razvili i ostvarili programsko rješenje zamišljenog scenarija dvodimenzionalne igre koristeći grafičke elemente koji odgovaraju deklaraciji temeljnih programskih konstrukata (varijable grananje programske petlje funckije). Za realizaciju ove aktivnosti utrošeno je ukupno dvanaest školskih sati.
Doprinosi
Zoran Hercigonja, Autor
Zoran Hercigonja, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Informativni i dokumentarni sadržaji-> Ostalo
Bilješke
Skraćeni naziv
Grafičko programiranje
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
07.11.2019.
Tagovi
grafičko programiranje igra programski konstrukt
Datum unosa materijala
13.10.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Primjeri dobre prakse u primjeni inovativnih metoda poučavanja - metodičke preporuke – scenariji – POJAM I SADRŽAJ ZALIHA, KALKULACIJA NABAVNE CIJENE ZALIHA – TROŠKOVI KUPNJE I PROSJEČNI TROŠKOVI KUPNJE
Željko Milnović
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija • Ekonomija
Uređeno prije: 1d
1
Primjeri dobre prakse u primjeni inovativnih metoda poučavanja - metodičke preporuke – scenariji – KALKULACIJA PRODAJNE CIJENE U TRGOVINI NA VELIKO I TRGOVINI NA MALO
Željko Milnović
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija • Ekonomija
Uređeno prije: 1d
1
Komentari