Grafičko programiranje igara kao metoda za brže usvajanje temeljnih koncepata programiranja

Grafičko programiranje igara kao metoda za brže usvajanje temeljnih koncepata programiranja

  • Uređeno prije: 62mj
  • 163
  • Nema stručne ocjene
  • PDF

    Opis materijala

    Grafičko programiranej igara primjer je dobre prakse kojoj je cilj na zabavniji i motivirajući način usvojiti  temeljne koncepte programiranja  i logičkog razmišljanja. Želi se  na temelju osmišljenog konceptualnog scenarija razviti dvodimenzionalna igra koju učenici sami razvijaju u dvije aplikacije za grafičko programiranje: GameMaker-Studio 1.4 i Construct 2. Učenici su samostalno uz minimalne nastavnikove intervencije razvili i ostvarili programsko rješenje zamišljenog scenarija dvodimenzionalne igre koristeći grafičke elemente koji odgovaraju deklaraciji temeljnih programskih konstrukata (varijable grananje programske petlje funckije). Za realizaciju ove aktivnosti utrošeno je  ukupno dvanaest školskih sati.

    Doprinosi

    Zoran Hercigonja, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Informativni i dokumentarni sadržaji-> Ostalo

    Bilješke

    Skraćeni naziv

    Grafičko programiranje

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    07.11.2019.

    Tagovi

    grafičko programiranje igra programski konstrukt

    Datum unosa materijala

    13.10.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara