Moodle tečaj programiranje: pseudokod, linearni zadaci, grananje, petlje- vježbanje i vrednovanje

Moodle tečaj programiranje: pseudokod, linearni zadaci, grananje, petlje- vježbanje i vrednovanje

  • Uređeno prije: 26mj
  • 111
  • Nema stručne ocjene
Online pregledPreuzmite

    Opis materijala

    Ciljana skupina; Kolegij je namijenjen učenicima srednjih škola (gimnazija i strukovnih škola)  za  početno učenje programiranja. Pokriva ishode razine B.1.3.  za srednje škole. Prilagođen ili u jednom dijelu može se koristiti i za učenike osnovnih škola za ishode razine  B.6.1. Ishodi učenja: Učenik razvija algoritam primjenjujući strukture ponavljanja (s unaprijed određenim brojem ponavljanja te uvjetno) i grananja. Prati izvođenje algoritma implementira ga u odabranom programskom jeziku testira i vrednuje u suradnji s drugima koristi se različitim metodama ispravljanja pogrešaka. Vrednuje različita rješenja istoga problema. (preneseno iz kurikuluma ishod B.1.3.) Predznanja: Kolegij nije namijenjen obradi nastavnih sadržaja već isključivo vježbanju. Može se koristiti za bilo koji programski jezik. Opis sadržaja: Kolegij će se koristiti za uvježbavanje algoritamskih zadataka i automatsku evaluaciju učeničkih rješenja iz programiranja. Prvi dio sadrži zadatke u pseudokodu (dio zadataka prenesen je iz provedenih ispita državne mature). Drugi dio sadrži zadatke za slijed grananje i petlje. Dio zadataka napravljen je prema zadacima s HONI-a. Očekivana postignuća: učenici će rješavajući zadatke steći vještinu i sigurnost. Kako je evaluacija automatska učenici dobivaju povratnu informaciju o točnosti rješenja. Nastavnik je rasterećen ispravljanja učeničkih uradaka ali se očekuje kontinuirana komunikacija s učenicima. Vremenski plan tečaja: Nastavnik određuje vremenske rokove za rješavanje zadataka. Zadaci pokrivaju 20 do 25 nastavnih sati ovisno o predznanjima učenika i realizaciji nastavnog sata. Evaluacija: Tečaj se preporuča koristiti za formativno vrednovanje. Dijelovi se mogu koristiti i za sumativno vrednovanje. Ukoliko se tečaj koristi za sumativno vrednovanje znanja za pseudokod je nužno uvježbati zadatke koristeći kviz u adaptivnom obliku. Za VPL zadatke potrebno je barem dio zadatka riješiti kao vježbu ili za domaću zadaću kako bi se učenici priviknuli na okruženje. Dio zadataka (ili svi) mogu se zadati i za domaću zadaću. Kako koristiti datoteku: datoteka je sigurnosna kopija podataka iz postojećeg tečaja u Loomenu. Možete otvoriti novi vlastiti tečaj ili koristiti neki koji već imate. Unutar tečaja opcijom Vraćanje iz kopije pokrećete proces. Prvi korak je odabir datoteke. U slijedećem birate postavke backupa. Nakon toga određujete mjesto i način povrata datoteka (oprezno - uočite razliku: dodavanje u postojeći kolegij ili brisanje postojećeg kolegija pa potom vraćanje datoteka). Slijedi korak biranja postavki te pregledavanja što ste odabrali. Gumb Pokreni postupak vraćanja stvarno pokreće promjene u Loomenu/bazi stoga prije tog koraka sve dobro provjerite.

    Doprinosi

    Stjepan Šalković, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje

    Bilješke

    Skraćeni naziv

    Moodle tečaj: vrednovanje programiranja

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    12.06.2019.

    Tagovi

    Programiranje, Pseudokod, računalno razmišljanje, virtual programming lab

    Datum unosa materijala

    11.06.2019.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara