Opis materijala
Programiranje je jedna od temeljnih vještina digitalnog društva. Algoritmi i algoritamsko razmišljanje osnova su programiranja. Jedini je način za učenje algoritama njihova razrada u nekom programskom jeziku jer se većina pojmova ne može naučiti iz teorije i „na papiru“. Priručnik pokriva Python kao programski jezik te primjerima i pojašnjenjima povezuje algoritme i osnovne strukture podataka s načinom na koji su oni realizirani u Pythonu. Ovakvim pristupom korisnici dobivaju pregled onoga što ga očekuje u svijetu programiranja ali i ideju kako Python upotrijebiti ne samo za učenje nego i kasnije u trenutku kada im zatreba alat da svoje ideje pretvore u funkcionalni programski kod. Uz ostale materijale Priručnik Programiranje ima za cilj da polaznici steknu znanja i vještine te nauče primjenjivati dobre prakse vezane za razvoj algoritamskog pristupa rješavanju problema i njihovu implementaciju u programskom jeziku. U materijalima je pokriveno sve od uvoda u strukture podataka preko osnovnih algoritamskih struktura petlji pa do osnova rada s datotekama.
Doprinosi
Lada Maleš, Autor
Jasmin Redžepagić, Autor
Daniel Rakijašić, Autor
Alina Čabraja, Urednik
Saša Mladenović, Recenzent
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET
Projekt: „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola, Vlasnik (izdavač, osoba ili ustanova koja ima pravo iskorištavanja)
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Cjeloživotno učenje
Bilješke
Skraćeni naziv
Programiranje
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
26.07.2018.
Tagovi
Programiranje, Programski jezik, Algoritmi, petlje, Python, algoritamsko razmišljanje, strukture podataka, digitalne kompetencije
Datum unosa materijala
12.07.2018.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.1
Preporučeni materijali
Programiranje u Pythonu - Moj prvi program - digitalni radni listić u aplikaciji Wizer.me
Krešo Urek
Zadaci za vježbu
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Informatika
Uređeno prije: 4mj
1
Staranje bajkovite priče kroz računalno razmišljanje i programiranje
Ema Štrocinger, Tea Pavičić Zajec
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 2. razred • Hrvatski jezik
PDF
Komentari