Opis materijala
Učenici će na temelju predznanja o prirodi kemijske veze kritičkim razmatranjem zaključiti a pokusom ispitati zašto se neki spoj ponaša kao kiselina. Sa svrhom razvijanja sposobnosti razumijevanja i primjene shematskog i grafičkog prikaza bit će obrađeni pojmovi iz kiselina (Arrheniusova Brønsted-Lowryjeva i Lewisova teorija kiselina i baza konjugirani parovi kiselina i baza te jakost kiselina i baza (slabe i jake). Povezivanjem sa sadržajima Građanskog odgoja i obrazovanja (ekološka dimenzija) učenicima će se predstaviti aktivnosti za ostvarivanje miniprojekta o kiselim kišama i njihovim posljedicama na ekosustav.
Doprinosi
Marijana Zaninović, Autor
Zorica Mohnacki, Autor
Nikolina Štiglić, Autor
Marijana Žgela Putniković, Autor
Miroslav Pernar, Autor
Milan Sikirica, Autor
Anita Terzić Šunjić, Urednik
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Kemija
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
29.06.2018.
Tagovi
Kiseline, vrijednost, pH, teorije o kiselinama i bazama
Datum unosa materijala
22.01.2017.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.4
Preporučeni materijali
Aktivnost: Kako se brojevi odnose jedan prema drugome, 2. dobna skupina od 11. do 15. godine
Nataša Tomljanović, Željka Hanžek, Dinka Žulić, Antonija Capan
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Matematika/Matematičke vještine • 2. dobna skupina
DOCX
Aktivnost: Razvrstavamo se i raspoređujemo, 1. dobna skupina od 7. do 10. godine
Dinka Žulić, Željka Hanžek, Antonija Capan, Nataša Tomljanović
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Matematika/Matematičke vještine • 1. dobna skupina
DOCX
Komentari