U društvu je bolje!

e-skole

U društvu je bolje!

  • Uređeno prije: 25mj
  • 110
  • Nema stručne ocjene

    Opis materijala

    Kako bi učenici uspješno svladali vještinu opisivanja i opažanja na početku scenarija predložena je zanimljiva igra s karticama na kojima će biti fotografije i nazivi određenih tvari. Zatim će pomoću videozapisa i digitalnih alata birati analitičke metode kojima bi dokazali prisutnost određene tvari u smjesi i pomoću predloženoga pokusa Od čega se rade slani skandinavski bomboni - Salmiaki? analizirati kvantitativan sastav smjese. Kako bi se upoznali s postupcima razdvajanja tvari iz smjese pomoću alata Chemix mogu dizajnirati uređaj za razdvajanje tvari iz određene smjese. Na nov i edukativan način učenici će kroz raznovrsne aktivnosti uspješno naučiti razlikovati čiste tvari od smjesa tvari razlikovati homogene i heterogene smjese izračunati kvantitativni sastav smjese predložiti postupak izdvajanja tvari iz smjese predložiti aparaturu za izdvajanje tvari iz smjese objasniti na kojem se svojstvu temelji pojedini postupak izdvajanja tvari iz smjese.

    Doprinosi

    Marijana Zaninović, Autor
    Zorica Mohnacki, Autor
    Nikolina Štiglić, Autor
    Marijana Žgela Putniković, Autor
    Miroslav Pernar, Autor
    Milan Sikirica, Autor
    Sonja Lušić Radošević, Urednik

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Kemija

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    29.06.2018.

    Tagovi

    homogene i heterogene smjese, smjese tvari, čiste tvari, metode razdvajanja smjesa, kvantitativni sastav smjese, kvalitativni sastav smjese

    Datum unosa materijala

    01.06.2017.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.3

    Komentari

    Nema komentara