Obrazovni trendovi uz potporu digitalnih tehnologija

e-skole

Obrazovni trendovi uz potporu digitalnih tehnologija

  • Uređeno prije: 25mj
  • 439
  • Nema stručne ocjene
  • PDF

    Opis materijala

    Ovaj je priručnik izrađen za realizaciju webinara Obrazovni trendovi uz potporu digitalnih tehnologija koji se održava tijekom 2017./2018. šk. god. u sklopu projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot-projekt)“. Nova paradigma poučavanja ne traži samo digitalne alate i uređaje njezina su prva pretpostavka učitelji koji će dizajnirati poučavanje tako da ga personaliziraju igrificiraju učine interaktivnim kolaborativnim višekanalnim koji će primjenom obrnute učionice izmjestiti sebe i obrazovne sadržaje iz središta poučavanja te stvoriti okruženje u kojem će učenik najbolje učiti i koje će najbolje odgovarati učenikovim potrebama. Personalizirano poučavanje otvara mogućnost da svi učenici u razredu ostvare svoj maksimum. Koncept igrifikacije označuje trend da se u poučavanju i učenju u razredu koristi istima onima psihološkim postupcima koji učenike drže satima prikovane za računalnu igru i rješavanje problema u njoj. Igrifikacija pomaže da učenici na zanimljiv način svladaju najzahtjevnije i najmanje zanimljive obrazovne sadržaje. Višesmjerna komunikacija pretpostavlja sudionike aktivno uključene u stvaranje novih komunikacijskih sadržaja s mogućnošću utjecaja na već gotove sadržaje i vrijednosti ili mogućnošću da brzo dobivenom povratnom informacijom provjere i nadograde znanja i vještine koje su stekli. Neke od tehnologija koje omogućuju takvu komunikaciju u učenju i poučavanju jesu interaktivna ploča i pametni telefoni. Ovisno o digitalnim kompetencijama nastavnika raspoloživom vremenu i kontekstu u kojem se koriste digitalni obrazovni sadržaji za nastavnika postoji više opcija. Primjerice mogu se koristiti postojeći digitalni obrazovni sadržaji bez prilagodbe koji su dostupni na repozitorijima kao što su CARNET-ov Edutorij ili Dabar koji vodi SRCE. Nadalje mogu se prilagoditi dostupni sadržaji koji su objavljeni pod licencom koja dozvoljava prilagodbu npr. sadržaji na portalu TED-Ed. Kada postoji potreba nastavnik može izraditi vlastite sadržaje koristeći otvorene web 2.0 alate.

    Doprinosi

    Dinka Juričić, prof., Autor
    izv.prof.dr.sc. Branko Bognar, Recenzent
    izv.prof.dr.sc. Davor Horvatić, Urednik

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Cjeloživotno učenje

    Bilješke

    Skraćeni naziv

    Obrazovni trendovi

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    01.06.2018.

    Tagovi

    obrazovanje, tehnologija, trendovi

    Datum unosa materijala

    31.05.2018.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara