Opis materijala
Ovaj je priručnik izrađen za realizaciju webinara Obrazovni trendovi uz potporu digitalnih tehnologija koji se održava tijekom 2017./2018. šk. god. u sklopu projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot-projekt)“. Nova paradigma poučavanja ne traži samo digitalne alate i uređaje njezina su prva pretpostavka učitelji koji će dizajnirati poučavanje tako da ga personaliziraju igrificiraju učine interaktivnim kolaborativnim višekanalnim koji će primjenom obrnute učionice izmjestiti sebe i obrazovne sadržaje iz središta poučavanja te stvoriti okruženje u kojem će učenik najbolje učiti i koje će najbolje odgovarati učenikovim potrebama. Personalizirano poučavanje otvara mogućnost da svi učenici u razredu ostvare svoj maksimum. Koncept igrifikacije označuje trend da se u poučavanju i učenju u razredu koristi istima onima psihološkim postupcima koji učenike drže satima prikovane za računalnu igru i rješavanje problema u njoj. Igrifikacija pomaže da učenici na zanimljiv način svladaju najzahtjevnije i najmanje zanimljive obrazovne sadržaje. Višesmjerna komunikacija pretpostavlja sudionike aktivno uključene u stvaranje novih komunikacijskih sadržaja s mogućnošću utjecaja na već gotove sadržaje i vrijednosti ili mogućnošću da brzo dobivenom povratnom informacijom provjere i nadograde znanja i vještine koje su stekli. Neke od tehnologija koje omogućuju takvu komunikaciju u učenju i poučavanju jesu interaktivna ploča i pametni telefoni. Ovisno o digitalnim kompetencijama nastavnika raspoloživom vremenu i kontekstu u kojem se koriste digitalni obrazovni sadržaji za nastavnika postoji više opcija. Primjerice mogu se koristiti postojeći digitalni obrazovni sadržaji bez prilagodbe koji su dostupni na repozitorijima kao što su CARNET-ov Edutorij ili Dabar koji vodi SRCE. Nadalje mogu se prilagoditi dostupni sadržaji koji su objavljeni pod licencom koja dozvoljava prilagodbu npr. sadržaji na portalu TED-Ed. Kada postoji potreba nastavnik može izraditi vlastite sadržaje koristeći otvorene web 2.0 alate.
Doprinosi
Vesna Tomić, Autor
Dinka Juričić, prof., Autor
izv.prof.dr.sc. Branko Bognar, Recenzent
izv.prof.dr.sc. Davor Horvatić, Urednik
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Cjeloživotno učenje
Bilješke
Skraćeni naziv
Obrazovni trendovi
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
01.06.2018.
Tagovi
obrazovanje, tehnologija, trendovi
Datum unosa materijala
31.05.2018.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Blockchain tehnologija i kriptovalute
brošura
Informativni i dokumentarni sadržaji • Ostalo
Uređeno prije: 1mj
1
Opće pripremne vježbe uz švedske ljestve
Kristina Kralj, Snježana Mergon, Ivone Šabarić Rubeša
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • TZK • 3. razred OŠ
DOCX
Komentari