Opis materijala
Ovaj modul posvećen je gljivama i lišajevima. Njihovu građu i položaj u biosferi upoznat ćete pomoću različitih multimedijalnih i interaktivnih elemenata. Virtualni pokus u kojem ćete promatrati razmnožavanje kvasca u različitim uvjetima omogućit će vam razvijanje vještina promatranja analize rezultata i donošenja zaključaka.
Doprinosi
Željko Krstanac, Autor
Karlo Horvatin, Autor
Ana Kodžoman, Urednik
nasl. doc. dr. sc. Žaklin Lukša, Recenzent
mr. sc. Zrinka Pongrac Štimac, Recenzent
Ana Parać Burčul, prof. rehab, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija
Bilješke
Za sve multimedijske i interaktivne sadržaje osigurana je ne-ekskluzivna, neprenosiva licenca za preuzimanje, čuvanje, reproduciranje, kopiranje, mijenjanje i prijenos sadržaja za neograničenu uporabu unutar konteksta digitalnih obrazovnih sadržaja izrađenih u okviru projekta “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)” u njihovom izvornom ili izmijenjenom obliku, a u okviru licence Creative Commons Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima 4.0 međunarodna licenca.
Skraćeni naziv
BIOLOGIJA 2 - Modul 4
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
22.01.2018.
Tagovi
Biologija, gljive, lišajevi
Datum unosa materijala
22.01.2018.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.7
Preporučeni materijali
Čuvari priča i tradicije - legende
Dijana Pasarić
knjiga
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Hrvatski jezik
PDF
Uvod u poduzetništvo - Prikupljanje i analiza poduzetničke ideje
Administrator
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija • Ekonomija
DOCX
Komentari