Opis materijala
Različiti zadaci za učenje osnovnih koncepata programiranje koristeći mBot. Uče varijable, odluke, ponavljanje.
Doprinosi
Darko Vulin, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Darko Vulin, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje-> B.5.1 Koristi se programskim alatom za stvaranje programa u kojemu se koristi ulaznim i izlaznim vrijednostima te ponavljanjem
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje-> B.5.2 Stvara algoritam za rješavanje jednostavnoga zadatka, provjerava ispravnost algoritma, otkriva i popravlja pogreške
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje-> B.6.1 stvara, prati i preuređuje programe koji sadrže strukture grananja i uvjetnoga ponavljanja te predviđa ponašanje jednostavnih algoritama koji mogu biti prikazani dijagramom, riječima govornoga jezika ili programskim jezikom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje-> B.6.2 razmatra i rješava složeniji problem rastavljajući ga na niz potproblema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje-> B.7.1 razvija algoritme za rješavanje različitih problema koristeći se nekim programskim jezikom pri čemu se koristi prikladnim strukturama i tipovima podataka
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje-> B.7.2 primjenjuje algoritam (sekvencijalnog) pretraživanja pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje-> B.7.3 dizajnira i izrađuje modularne programe koji sadrže potprograme u programskom jeziku
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje-> B.7.4 koristi se simulacijom pri rješavanju nekoga, ne nužno računalnoga, problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje-> B.8.1 identificira neki problem iz stvarnoga svijeta, stvara program za njegovo rješavanje, dokumentira rad programa i predstavlja djelovanje programa drugima
Skraćeni naziv
mBot zadaci
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Bez prerada (CC BY-ND)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
27.12.2025.
Tagovi
Donošenje odluke, mBOT robot, #programiranje
Datum unosa materijala
26.12.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1
Preporučeni materijali
Primjeri dobre prakse u primjeni inovativnih metoda poučavanja - metodičke preporuke – scenariji – NABAVA ROBE U TRGOVINI NA VELIKO
Željko Milnović
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija • Ekonomija
Uređeno prije: 4d
1
Vijest – citiranje sugovornika - radionica za učenike 4. razreda OŠ
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 4. razred • Hrvatski jezik
Komentari